Toon posts:

[iPhone 3G] Muziek terug naar Mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment heb ik op mijn iPhone 3G veel muziek staan, deze is allemaal gesorteerd en heb van alle artiesten één album gemaakt, zodat er in Cover Flow maar één album komt te staan.

Alles is dus op orde. Wanneer ik mijn iPhone zou gaan herstellen zou ik dit allemaal overnieuw moeten doen.

Is er een applicatie voor Mac die alle muziek kan opslaan, zodat ik het later snel terug kan zetten? Uiteraard staat alles in iTunes, maar niet zo goed getagged voor de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
hoe heb je het dan in de iPhone gesorteerd. gaat dat niet via iTunes?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik ben nogal moeilijk wat betreft dit soort dingen.

In iTunes soort Cover Flow anders, dan op een iPod of iPhone. Album artiest staat op Diverse Artiesten, Album staat op No Album en het is een verzameling. Daarnaast heb ik een algemene cover toegepast. Dit alles wanneer het losse nummers van een album zijn, die ik naar de iPhone overzet. Wanneer James Blunt een album in iTunes heeft, maar ik maar 4 nummers wil naar de iPhone, doe ik dit. Dat ziet er netter uit namelijk.

In iTunes hoeft dit natuurlijk niet. Maar heb ook geen zin na een restore, weer dit allemaal te doen. Plus dat ik niet weet welke nummers ik allemaal heb overgezet!

Ik zou een afspeellijst kunnen maken en die kunnen syncen, maar dan verpest ik tag-data in iTunes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 15:58 ]