📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
@#7: LOL, hoezo roetfilter op personenwagens
#3 is wel gaaf - mooi moment, jammer dat er een hoofd voor zit
#9 is de enige met een niet-standaard compositie, valt een beetje buiten je serie.
#10 geeft mij het gevoel dat die trekker 300km/h gaat, weet niet of dat de bedoeling was.
Verder oogt het een beetje standaard, wel goed scherp allemaal. Ik had zelf wel wat meer vlammen in de nacht willen zien, vooral bij trekkers zoals die van #1, 5 en 6 (niet-dieselaars) ziet dat er erg gaaf uit.
#9 is de enige met een niet-standaard compositie, valt een beetje buiten je serie.
#10 geeft mij het gevoel dat die trekker 300km/h gaat, weet niet of dat de bedoeling was.
Verder oogt het een beetje standaard, wel goed scherp allemaal. Ik had zelf wel wat meer vlammen in de nacht willen zien, vooral bij trekkers zoals die van #1, 5 en 6 (niet-dieselaars) ziet dat er erg gaaf uit.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Thanx voor je commentaar. #3 was een van de vele foto's waarbij er weer iemand/iets voor mijn camera beeld zat. Zoals ik al zei had ik een matige positie... Tegen de tijd dat foto #10 werd geschoten, was het al aardig donker. Dan moet je al pannen om nog een scherpe foto te krijgen. Hierdoor krijg je ook gelijk het gevoel van snelheid. Persoonlijk vind ik het wel mooi lijken.Ethirty schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:43:
@#7: LOL, hoezo roetfilter op personenwagens
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst