Toon posts:

HDMI juiste instelling voor laptop naar tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn laptop vaio vgn-ak71s met blue-ray lezer en schrijver aangesloten via een HDMI aan de TV Panasonic TH42PV700F. Als ik blue ray film via laptop op tv scherm wil, heb ik alleen het desktopbeeld (1440x900)van laptop op TV en geluid , maar geen film
TV heeft nochtans 1080 i optie .
Ik heb zowel de HDMI (laatste nieuwe model Monster advanced 1000 ex for HDMI-102 Gbps) ingang van de laptop als van de tv gebruikt.Heb weing ervaring op dit vlak , daarom alle tips welkom!
Van harte bedankt voor jullie respons :)

Verwijderd

Hey,

zelf al eens proberen te zoeken ?
Maar om maar een begin te geven aan je zoektocht, ik had vroeger hetzelfde probleem. Weliswaar met een ouder type laptop. Bleek dat ik gewoon de laptop moest dicht doen vooraleer het beeld op de tv kwam, er kon niet op allebei afgespeeld worden tegelijkertijd. :+

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

-Zie je op beide schermen als je geen film afspeelt hetzelfde, en heb je dus de clone-modus aanstaan?
-Welke software gebruik je?
-Heb je echt een Monster kabel gekocht voor HDMI :+

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
Heb tot nu toe niets anders gedaan dan research ev1tje ;))

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2008 13:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
marcieking schreef op zondag 20 juli 2008 @ 13:03:
-Zie je op beide schermen als je geen film afspeelt hetzelfde, en heb je dus de clone-modus aanstaan?
-Welke software gebruik je?
-Heb je echt een Monster kabel gekocht voor HDMI :+
Yes
vista home premium
yes
:)

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Windows Media player dus? Probeer eens een andere player. Sowieso hebben veel players de eigenschap dat ze maar op één scherm de video overlay tonen. Je zou dus kunnen proberen je TV als hoofdscherm in te stellen.
En ook: HDMI kabel: 11 euro of 140 euro?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Pagina: 1