Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Msn gefreezed, wat te doen

Pagina: 1
Acties:

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
Ok een scammer heeft mijn email te pakken gekregen, en vervolgens gefreezed. Nu stuurt hij op het poker forum waar ik zit een pm waarin hij geld vraagt en dan unfreezet hij weer mijn msn...nja in geen 10000 jaar dat ik geld ga betalen natuurlijk, ik heb wel andere passende oplossingen voor hem mocht ik hem te pakken krijgen..

Maargoed, anyway, heeft iemand hier oplossingen voor? Google is niet mijn beste vriend vandaag...heb wel gevonden dat je zelf msn freezer moet downloaden en dan op unfreeze klikken maar dat werkt ook zoals ik al verwachte niet...

Erg irritant dit.

Verwijderd

met het freezer tooltje zou je ook moeten kunnen defreezen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:23
Als je dat programmatje nou download, en dan je account opnieuw freezed, en als hij klaar is weer op defreeze drukt?

Anyway, wel kinderachtige shit :/

Verwijderd

hoe werkt dat precies?
begrijp ik het goed dat je ieder willekeurig msn account kan blokken? :/

• mrFoce
  • Laatst online: 23-11 18:22
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 12:13:
hoe werkt dat precies?
begrijp ik het goed dat je ieder willekeurig msn account kan blokken? :/
Lijkt mij gewoon veel connecties starten (met foute wachtwoorden), waardoor de MSN server je account tijdelijk blokkeerd. Niets speciaals aan.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik gebruik zelf geen MSN, maar in een ideale wereld zou een mailtje naar abuse (at) msn.com de zaak moeten oplossen.

• Dersan
  • Laatst online: 08:04
Ik zal msn even proberen te emailen idd.....denk alleen dat het niet zo heel erg snel zal gaan allemaal, als ze er uberhaupt al iets aan doen.

Edit: het is inderdaad een programma dat met random passwords probeert in te loggen op de msn account van het slachtoffer, waarna msn het email adres blokkeert voor een aantal minuten. Maar aangezien de scriptkiddiehero het programma aan laat staan, blijft je adres geblokkeerd...

[ Voor 50% gewijzigd door Dersan op 20-07-2008 12:41 ]

Pagina: 1