Mensen ik heb van de week een nieuwe Asus X53S notebook gekocht (actie bij de mediamarkt). Waarschijnlijk zal het wel een iets uitgeklede versie bedragen van een andere X53 Asus notebook, maar het probleem is dat ik geen wireless en audio driver kan vinden voor Windows XP.
Asus heeft de X53S niet op hun website staan (wel overige X53.... versies, maar die hebben andere hardware) bij beschikbare drivers en levert op een cd alleen vista drivers mee (deze worden ook niet herkend in XP).
Ik heb inmiddels een dual-boot met Vista en XP, alleen mis ik nog twee drivers.
Audio driver (82801H ICH Family)
wireless driver (Intel Wireless Pro 3945ABG) -> laatste geeft tijdens de installatie de foutmelding dat deze niet gevonden is. Maar hij staat toch echt aan
Iemand een idee waar ik dit werkend kan vinden?
Thanks
Asus heeft de X53S niet op hun website staan (wel overige X53.... versies, maar die hebben andere hardware) bij beschikbare drivers en levert op een cd alleen vista drivers mee (deze worden ook niet herkend in XP).
Ik heb inmiddels een dual-boot met Vista en XP, alleen mis ik nog twee drivers.
Audio driver (82801H ICH Family)
wireless driver (Intel Wireless Pro 3945ABG) -> laatste geeft tijdens de installatie de foutmelding dat deze niet gevonden is. Maar hij staat toch echt aan
Iemand een idee waar ik dit werkend kan vinden?
Thanks