[KPN / Planet]Sinds naamswijziging veel storingen

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Ik zit al een paar jaar bij planet internet. Hetgeen waar ik voor betaal kan ik elders goedkoper krijgen, maar omdat de service en kwaliteit altijd van zeer hoog niveau waren ben ik bij planet gebleven. Echter de laatste 5 tot 6 weken is de internetverbinding dramatisch. Elke dag knikkert het internet er een paar keer wel voor een paar minuten uit, en m'n downloadsnelheid is "gedowngrade" van 600Kb/s naar 200Kb/s. Vervolgens stuur ik een klacht via het klachtformulier op de website en krijg ik letterlijk dit terug:
Antwoord op uw vraag

Met vriendelijke groet,

Planet Internet
Zijn er meer mensen die dit hebben ondervonden? En weet iemand wat ze allemaal aan het doen zijn bij kpn/planet?

Ik heb gelezen dat kpn wel veel last heeft van storingen, maar deze zouden allemaal betrekking hebben op xs4all.

Hallo met Tim

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zit zelf (thank god) niet meer bij Planet, maar hoor mijn buren en mijn ouders er de laatste weken ook flink over klagen. Dat gaat over soortgeljke dingen zoals jij noemt, daarnaast werkt bij mijn ouders de mail regelmatig niet.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
wij hadden altijd een planet abo (standard) dat goed werkte, stabiele verbinding (3mbit/50kbyte/s)
sinds het opheffen van planet is de upload nog wel redelijk stabiel, maar mijn download snelheid ligt nu tussen de 70-140 kbyte/s. Weet iemand of dit beter wordt wanneer we overstappen naar een kpn adsl abonnement? ik neem aan dat mensen dat al geprobeerd hebben.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:15

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als je in \[Problemen+Ervaringen] KPN Snelheidsverhogingen kijkt zie je dat er meer mensen met rare problemen zijn. Zelf heb ik hier totaal geen problemen (Planet), een kennis van me hier op straat ook niet en een andere kennis die op een andere telefooncentrale zit aangesloten heeft ook geen enkel probleem.
Misschien is het in bepaalde regios waar veel mensen op de centrale zitten aangesloten of zo :?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Het bleek in mijn geval dat ze aan het kloten waren in de centrale, zo bleek na een bezoek van 2 uur van een monteur (die niets van Firefox begreep 8)7 ). De verbinding is nu iig weer stabiel, maar de snelheid is nog steeds niet wat het zou moeten zijn :(

Hallo met Tim

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
nu is mijn download snelheid nog verder gezakt, soms tot onder de 50kbyte/s.
wat wel gek is, het is de snelheid per connectie die verlaagd is.
met meerdere connecties naar dezelfde server ligt de snelheid op wat hij zou moeten zijn.
(dit is voor alle hosts die ik geprobeerd heb, en dat zijn er best wat, incl. speedtest sites)
Pagina: 1