Verwijderd
Volgens een recente test in een of ander pc-blad was dit een van de betere, vooral gezien de zeer lage prijs!
Hij is goed,
op een stel (volle) NiMH batterijen gaat ie zo'n 3 uur mee (NiMH 1500 mAh panasonic bij v&d, 2 voor 19,95)
Slaat niet snel over met mp3, goed geluid (beter dan m'n pc iig)
Nadeel, alles moet je aflezen van een schermpje van een paar digits en de directory zoek manier is ff proberen.
Verder beetje lijkend op standaard sony cd speler
op een stel (volle) NiMH batterijen gaat ie zo'n 3 uur mee (NiMH 1500 mAh panasonic bij v&d, 2 voor 19,95)
Slaat niet snel over met mp3, goed geluid (beter dan m'n pc iig)
Nadeel, alles moet je aflezen van een schermpje van een paar digits en de directory zoek manier is ff proberen.
Verder beetje lijkend op standaard sony cd speler
Ben bij alles een kritische aspirant koper die niet snel over één nacht ijs gaat. Heb vooraf de nodige documentatie en vergelijkende testen bestudeerd. Heb november jl. de door jouw beoogde MP3 speler uiteindelijk gekocht.
Tot op heden geen moment spijt. Hij doet het op allerlei fronten volledig naar het zin. Heerlijk, 1 CD bevat voldoende MP3-muziek om zelfs een hele autorit naar Oostenrijk plezier van te hebben. Te gek!.
Persoonlijk gebruik ik bij dit alles CD-R's en CD-RW's van willekeurige merken door elkaar. Vooralsnog bij beiden nog geen problemen ondervonden, alhoewel daar jouw merk niet tussen zit. Met enige verwondering dan ook in een of ander recent vergelijkend onderzoek het volgende gelezen. Lenoxx zegt wél CD-RW's aan te kunnen, maar in de praktijk blijkt dat níet het geval te zijn, aldus de onderzoeker. Een conclusie die ik niet onderschrijven kan.
Tot op heden geen moment spijt. Hij doet het op allerlei fronten volledig naar het zin. Heerlijk, 1 CD bevat voldoende MP3-muziek om zelfs een hele autorit naar Oostenrijk plezier van te hebben. Te gek!.
Persoonlijk gebruik ik bij dit alles CD-R's en CD-RW's van willekeurige merken door elkaar. Vooralsnog bij beiden nog geen problemen ondervonden, alhoewel daar jouw merk niet tussen zit. Met enige verwondering dan ook in een of ander recent vergelijkend onderzoek het volgende gelezen. Lenoxx zegt wél CD-RW's aan te kunnen, maar in de praktijk blijkt dat níet het geval te zijn, aldus de onderzoeker. Een conclusie die ik niet onderschrijven kan.
The desire to know is natural to all good people!
Ja hoor !! gebruik ik ook altijd. Verder hoef je ook niet perse te branden volgens ISO9660; joliet leest ie ook zonder problemen. Mode2 en multisessie zijn wel problematisch...Op woensdag 21 februari 2001 12:36 schreef UltraDEV het volgende:
weet iemand of ie ook Nashua ReWritables leest
Daar heb ik er nog een stuk of 5 van namelijk
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Verwijderd
Heb ze nu bijna allemaal gehad. De Genica, Napa, Lenoxx en de Expanium.
Die Philips Expanium is echt verreweg het beste, goed geluid, lange levensduur batterijen, en goede shockprotectie en niet zo gigantisch groot, waardoor ie zelfs in de binnenzak van mn jas past.
De afstandsbediening die er bij zit is ook handig, scheelt een hoop geprits als ie in mn binnenzak zit.
Enige nadeel is zn prijs, 500 piek.
Die Philips Expanium is echt verreweg het beste, goed geluid, lange levensduur batterijen, en goede shockprotectie en niet zo gigantisch groot, waardoor ie zelfs in de binnenzak van mn jas past.
De afstandsbediening die er bij zit is ook handig, scheelt een hoop geprits als ie in mn binnenzak zit.
Enige nadeel is zn prijs, 500 piek.
nou toen mijn autorit naar Oostenrijk was gaf ie het toch wel op na 5 uurtjes rijden. en ik had gvd een caradapter maar die was natuurlijk net weer niet op 5V.Op woensdag 21 februari 2001 14:48 schreef roba het volgende:
Ben bij alles een kritische aspirant koper die niet snel over één nacht ijs gaat. Heb vooraf de nodige documentatie en vergelijkende testen bestudeerd. Heb november jl. de door jouw beoogde MP3 speler uiteindelijk gekocht.
btw welke cdrw leest ie nou wel en welke niet. en hoe moet ik psies branden? het is mij nog steeds niet gelukt om die rwtjes opnieuw te branden.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hij is een paar guldentjes duurder, maar dan heb je wel een stuk gavere: de Pine SM200C+. De Pine SM200C heb ik gereviewd, dat ding zoog, alleen maar omdat hij een verschrikkelijke slechte schokbestendigheid had, en bij de SM200C+ is dat opgelost. Mp3man.NL heeft er een leuke aanbieding mee: normaal 599, voor maar 449 gulden. Zie http://www.mp3man.nl/01-2001-00.php
De bediening is erg lekker...
De bediening is erg lekker...
Ik heb ook nog een keer een vergelijkende test gedaan, is alweer een tijdje geleden. Klik hier.
Jajaja, ik kon toen nog niet zo goed foto's maken:)
Verwijderd
De Lenoxx heb ik zelf ook, sinds december. Hij bevalt erg goed, maar hij heeft nog wel es kuren. Niet echt vervelende, maar hij heeft ze wel:
-Als ie op "random-mode" staat en een nummer is afgelopen pakt ie soms de eerste seconde van het nummer wat op de CD na het zojuist gedraaide nummer staat mee. Dan denk ik dus vaak van: ah, cool nummer!, en dan kapt ie het weer af:( (uiteraard komt er dan toch weer een cool nummer, want het is tenslotte MIJN CD:):))
-Af en toe lijkt de speler te crashen (heb ik nu ongeveer 5 keer meegemaakt, en ik gebruik em iedere dag). Als dit gebeurd reageert ie nergens meer op, produceert ie geen geluid meer, terwijl de CD blijft spinnen (af en toe slaat ie zelfs "op hol", het CD-tje gaat dan ongelooflijk hard spinnen!). De enige oplossing voor zo'n crash is simpelweg de batterijen eruit te halen.
Ondanks deze rariteiten vind ik em nog zeker zijn geld waard! Mijn advies luidt dus: kopen!
Soortgelijke topics staan trouwens ook op het forum van [url="http://www.mp3spelers.nl."]www.mp3spelers.nl.[/url]
Veel te vinden daar, so take a look!
-Als ie op "random-mode" staat en een nummer is afgelopen pakt ie soms de eerste seconde van het nummer wat op de CD na het zojuist gedraaide nummer staat mee. Dan denk ik dus vaak van: ah, cool nummer!, en dan kapt ie het weer af:( (uiteraard komt er dan toch weer een cool nummer, want het is tenslotte MIJN CD:):))
-Af en toe lijkt de speler te crashen (heb ik nu ongeveer 5 keer meegemaakt, en ik gebruik em iedere dag). Als dit gebeurd reageert ie nergens meer op, produceert ie geen geluid meer, terwijl de CD blijft spinnen (af en toe slaat ie zelfs "op hol", het CD-tje gaat dan ongelooflijk hard spinnen!). De enige oplossing voor zo'n crash is simpelweg de batterijen eruit te halen.
Ondanks deze rariteiten vind ik em nog zeker zijn geld waard! Mijn advies luidt dus: kopen!
Soortgelijke topics staan trouwens ook op het forum van [url="http://www.mp3spelers.nl."]www.mp3spelers.nl.[/url]
Veel te vinden daar, so take a look!
ik heb hem meteen gekocht toen ie uit was en toen ik las dat ie bij t.net zeiden dat ie wel goed was. en toen kon ik hem bij eynstein voor 325,- kopen incl. rembours
.
ben er zeer tevreden over, alleen vind ik het jammer dat die van mij nog geen rwtje heeft gelezen.
ben er zeer tevreden over, alleen vind ik het jammer dat die van mij nog geen rwtje heeft gelezen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ReseTTim... Hoe CD-RW succesvol te herschrijven? Gebruik je bijv. Easy CD Creator 4, kies dan - na eventueel nog 'snel wissen' uitgevoerd te hebben - voor een nieuwe GEGEVENS layout. Sleep vervolgens je MP3 (sub)directories of individuele nummers naar de nieuwe layout en branden maar. Uit gewoonte kies ik daarbij de optie 'CD ineens' branden, maar dat omdat ik de CD meestal helemaal volprop.
Gebruik je wat anders (Nero, WinON CD, etc.) kijk dan even wat 'chemist' hierboven schreef.
Gebruik je wat anders (Nero, WinON CD, etc.) kijk dan even wat 'chemist' hierboven schreef.
The desire to know is natural to all good people!
Pagina: 1