Ik heb een Compaq Presario V6000, en ik heb al enige tijd problemen met het accu.
Ik zie de volgende melding:
. Indien ik mijn laptop opstart met het accu erin, dan wordt deze wel herkend, maar hij laad niet meer op. Hij valt dus direct uit bij het verwijderen van de stroom. Indien ik de accu eruithaal, dan verandert het icoon meteen (dat er geen accu in zit). Als ik het accu terugplaats dan wordt dit niet meer opgemerkt (herkend het contact met het accu dus opstarten. Dat is toch vreemd?)
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb al geprobeerd om de contactpunten schoon te maken, maar dit heeft nog geen resultaat gehad.
Ik zie de volgende melding:
. Indien ik mijn laptop opstart met het accu erin, dan wordt deze wel herkend, maar hij laad niet meer op. Hij valt dus direct uit bij het verwijderen van de stroom. Indien ik de accu eruithaal, dan verandert het icoon meteen (dat er geen accu in zit). Als ik het accu terugplaats dan wordt dit niet meer opgemerkt (herkend het contact met het accu dus opstarten. Dat is toch vreemd?)Wat kan ik hieraan doen? Ik heb al geprobeerd om de contactpunten schoon te maken, maar dit heeft nog geen resultaat gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door NightH4wk op 19-07-2008 23:11 ]