Ik heb op dit moment een Mac Pro met OS X Leopard. ik ben in het bezit van 2 bluetooth headsets: een Jabra BT2020 en een Acer VoIP phone. Als ik een headset koppel aan de Mac en het apparaat selecteer bij input en output, dan werkt de output prima (ik kan alles goed horen door de headset). Maar als ik erdoor begin te praten, is het niet te verstaan (ik hoor alleen maar een zoemend geluid). De balk die het invoerniveau aangeeft, die is constant gevuld (terwijl die normaal gesproken zich alleen zou moeten vullen als er door gesproken wordt). Ik heb ook al geprobeerd om het invoervolume lager te zetten, zowel in het voorkeurenpaneel in Mac OS, als via de volume knop op de headset. Ook heb ik de headset al opnieuw 'gepaird', maar dit blijkt ook niet te functioneren.
Mij valt overigens wel op, als ik het systeem opstart, dan werkt ie wel. Maar na ±10 seconden werkt het niet meer. Ik heb ook al gebruik gemaakt van de bot 'echo123' op Skype, die doet afspelen wat je zegt. Daar hoor ik ook alleen een zoemend geluid.
Mij valt overigens wel op, als ik het systeem opstart, dan werkt ie wel. Maar na ±10 seconden werkt het niet meer. Ik heb ook al gebruik gemaakt van de bot 'echo123' op Skype, die doet afspelen wat je zegt. Daar hoor ik ook alleen een zoemend geluid.