Power edge 2500 geen beeld op Neovo

Pagina: 1
Acties:

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 18:12
Ik heb sinds kort een server van Dell; een Poweredge 2500.

Toen ik die aansloot op mijn Neovo scherm kreeg ik de melding: cannot display this input. Hierdoor zou je dus kunnen zeggen dat hij wel input heeft maar het niet kan laten zien.

Ok.. ik dus hier al om raad gevraagd: het zou wel eens aan de onboardvideo kaart kunnen liggen.

Ik dus een een oud scherm (zo eentje met een beeldkanon) van het welbekende merk Funai opgedoken bij vrienden. Wel beeld, maar met strepen dus onleesbaar.

Vervolgens gisteren voor heel weinig een pci kaartje geregeld. Die erin gezet. En... ik had schitterend beeld.

Echter.. sluit ik mijn Neovo weer aan op de pci kaart: geen beeld. Nu met de melding dat er geen input is.

*cynische mode on* Gelukkig was het geen T*F$S duur scherm van Neovo *cynische mode off*

Kan iemand mij verklaren waarom een scherm (weet niet eens hoe je een groot bakbeest wat we vroeger hadden heet) wat nu nog maar een kratje bier waard is wel beeld geeft en mijn Neovo van heel veel Euri niet?

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je zou eens kunnen kijken op welke resolutie en refreshrate je server beeld uit stuurt. Misschien is het een resolutie die de neovo niet aan kan, en je CRT wel.

Krijg je met een van beide wel normaal beeld in een bios of POST?

I, for one, like Roman numerals

• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 18:12
Def_P schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 17:37:
Je zou eens kunnen kijken op welke resolutie en refreshrate je server beeld uit stuurt. Misschien is het een resolutie die de neovo niet aan kan, en je CRT wel.

Krijg je met een van beide wel normaal beeld in een bios of POST?
Met die cheapass CRT krijg ik wel normaal beeld in de bios.

Ik dacht altijd dat latere technologie de eerdere wel aan zou kunnen. Maw: Ik wist niet dat een oudere CRT meer kon dan een geavanceerde Neovo.

Ik zal eens kijken.

Bedankt voor je respons.