[Bluetooth] Foto's van Samsung X680V halen

Pagina: 1
Acties:

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik zou graag de foto's die ik gemaakt heb met mijn Samsung SGH X680V op mn MacBook Pro willen zetten. Maar als ik via Bluetooth in de telefoon kijk dan zie ik alleen maar twee gifjes staan, maar niet de foto's die ik zelf met de camera gemaakt heb.

Heeft iemand een idee hoe ik de foto's toch naar mn laptop kan overzetten?

Verwijderd

Zit er in het menu niet een optie om de foto's te delen via bluetooth? Of te verplaatsen naar favorieten of zoiets.
Ik heb het laatst voor iemand gedaan, weet alleen niet welk model samsung het was.

Verwijderd

Kan je ze niet gewoon verzenden met je telefoon naar je Apple, dus de afbeelding openen op je gsm 'verzenden via bluetooth' en dan als ontvanger je Apple kiezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:40:
Kan je ze niet gewoon verzenden met je telefoon naar je Apple, dus de afbeelding openen op je gsm 'verzenden via bluetooth' en dan als ontvanger je Apple kiezen.
Kan ook, duurt alleen erg lang als je een heleboel foto's hebt :)

• Pixeldude
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 18:46:
[...]

Kan ook, duurt alleen erg lang als je een heleboel foto's hebt :)
Hehe precies, het zijn er een stuk of 200. Dus dan ben ik wel even bezig :)

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03
Ik geloof dat je alle foto's 'zichtbaar voor bluetooth' in moet stellen. In mijn herinnering (heb een tijdje een x820 gehad) moet je naar de map met foto's gaan, dan optie en dan bluetooth > alle afbeeldingen beschikbaar maken voor bluetooth. Iets in die richting was het ;). Dan kun je ze zien op je Macbook Pro en downloaden.

• Pixeldude
Hercul3s schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:51:
Ik geloof dat je alle foto's 'zichtbaar voor bluetooth' in moet stellen. In mijn herinnering (heb een tijdje een x820 gehad) moet je naar de map met foto's gaan, dan optie en dan bluetooth > alle afbeeldingen beschikbaar maken voor bluetooth. Iets in die richting was het ;). Dan kun je ze zien op je Macbook Pro en downloaden.
Yes! Dat is hem! Thx :D

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Je had ook even kunnen zoeken op 'bluetooth' in de manual (pdf, pag. 62) ;) .

• Pixeldude
Serenity schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 20:25:
Je had ook even kunnen zoeken op 'bluetooth' in de manual (pdf, pag. 62) ;) .
Een manual met daadwerkelijke nuttige informatie? :+

Maar inderdaad, sterk punt. Echter gezien de kwaliteit van de handleidingen vandaag de dag had ik daar gek genoeg nog niet aan gedacht :P
Pagina: 1