Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ruimteverdeling kolommen in PW kan beter

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik bekijk deze link nu onder Firefox 3.0 in Ubuntu op een resolutie van 1680 bij 1050 pixels.

Het valt mij op dat in de kolom "Type" een aantal regels met de inhoud "4x DDR2, 2x DDR3" over twee regels verspreid worden. Dit ziet er niet zo mooi uit, en het is ook onnodig; in de kolom "Naam" is er genoeg ruimte, deze kolom zou iets minder breed kunnen worden gemaakt, zodat er meer ruimte vrij komt voor de kolom "Type" met als gevolg dat er maar een regel nodig is per product.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

We laten de kolombreedte in principe door de browser zelf uitkiezen. Helaas bestaat er niet iets waarbij je kan hinten dat je liever geen wrapping hebt, tenzij het echt moet. Het is ofwel verbieden van wrapping, of toelaten.
Het voorbeeld dat je hier geeft is daardoor inderdaad onnodig gewrapped, maar we weten aan de serverkant gewoon niet hoe breed een en ander bij de client is/wordt, dus kunnen ook niet of nauwelijks programmatisch aangeven dat het deze keer niet mag.

Het gaat zo te zien ook alleen in Firefox niet zo netjes, Opera en IE7 tonen het (dit keer) zoals jij en ik deze lijst liever zouden zien.

Ik verplaats het nog even naar ons bugforum, wellicht dat iemand anders nog een idee heeft.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Er zat toch nog een bugje in ellipsis_table. Bij deze gefixed :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.