Toon posts:

verschil tussen weergegeven naam/verbeteren productinfo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie deze link naar DDR2 SO-DIMM geheugen in de T.net Pricewatch. Zoals jullie kunnen zien zijn de namen van enkele geheugenmodules onnodig lang omdat de specificaties ook onterecht in de naam worden beschreven, terwijl de andere modules correct de naam van de fabrikant en de naam van de geheugenmodule(s) hebben.

Deze lange namen irriteerden mij, dus ik probeerde de productinfo van deze producten te verbeteren. Echter, wanneer ik dat doe zie ik in dat overzicht niet deze lange namen terugkomen, de info lijkt daar al correct te zijn. Het lijkt dus dat de weergegeven (te lange) naam niet overeenkomt met de info die te zien is in de link naar het verbeteren van de productinfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vroeger, en dan heb ik het over twee Twakers.net layouts geleden, was er nog geen specifiactiesysteem zoals dat nu gebruikt wordt. Toentertijd werden specificaties verwerkt in de 'onnodig lange naam', die later met wat scripts automatisch verwerkt is tot de specificaties. De namen zijn hierbij alleen niet vervangen (mede omdat automatisch werk gecontroleerd mag worden). Bij de eervolgende wijziging is het procedure om de naam te laten opbouwen uit de specificaties, maar niet elk product is gewijzigd sindsdien.

Geen groot probleem dus en 'by design'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mij de situatie van vroeger ook wel herinneren, maar ik begrijp je niet helemaal. Je zegt dus dat bij de eerstvolgende wijziging de slordige lange namen gewijzigd worden naar de meer esthetische korte namen, maar wanneer zal die wijziging dan plaatsvinden? Kan het niet nu handmatig aangepast worden (door de PW admins of door gebruikers via de "productinfo verbeteren links"), of is dat te veel werk? Ik vind de lange namen in ieder geval wel irritant, en ik zou het waarderen als er iets aan gedaan kan worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat wordt inderdaad handmatig gedaan, en is al bij de meeste categoriën gebeurd. Er zijn als het goed is weinig producten in populaire categoriën (die dus goed gespecificeerd zijn) met nog een lange naam. Ik heb de paar producten in kwestie zelf maar even onder handen genomen. :)