Toon posts:

Hoe installeer ik Windows i.p.v. Xubuntu

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas Xubuntu geinstalleerd, maar omdat ik er niet erg blij mee ben wil ik Windows XP weer installeren. Hoe doe ik dat? Hoe formatteer ik de hd en hoe krijg ik de xp-cd aan t draaien?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Gewoon, opstarten met de XP CD, partities opnieuw aanmaken, formateren en installeren :?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 14:52:
Ik heb pas Xubuntu geinstalleerd, maar omdat ik er niet erg blij mee ben wil ik Windows XP weer installeren. Hoe doe ik dat? Hoe formatteer ik de hd en hoe krijg ik de xp-cd aan t draaien?
Gewoon zorgen dat in je BIOS is ingesteld dat ie de CD-ROM eerst controleert op een bootable CD? Dan kun je gewoon weer XP starten vanaf de installatie-CD en dan je schijf formatteren en verder gaan met XP.

@AtleX: ja, precies, dat zeg ik :9

Eerlijk gezegd vraag ik me ook af wat je met Xubuntu wil doen als je dit niet precies weet.. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 19-07-2008 14:55 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap t al, de cd was wel een xp-cd maar niet bootable ;)

Fdisk is inmiddels bezig

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2008 15:07 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Doe me een plezier en gebruik volgende keer even de search en de FAQ: NOS FAQ en als je zoekt op linux verwijderen vind je genoeg lijkt me ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.