DS lite probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 11:56
Hey allemaal

Ik heb een groot probleem met mijn ds lite. Zoals bekent had deze de bekende scharnier probleem. Deze is nooit gerepareerd geweest. (Was niet van mij, maar van mijn neef en hij had het zelfs niet door en ik kreeg hem.) Toen ik hem kreeg, was de scharnier helemaal los (zoals deze http://speaker.game-hackers.com/other/brokends/5.jpg). Dus mijn ds hing als het ware alleen aan het verbinding van het scherm. Voor mij was het geen probleem, ik heb een niewe behuizing gekocht bij DX en ging het reparen. Tijdens het uiteenhalen ben ik eigenlijk verkeerd te werk gegaan. Eerst heb ik de bovenkant los gemaakt omdat het zowat los hing en voorzichtig moest zijn omwille van het scherm en daarna het batterij en co. Nadien zag ik dat ik een drie-ster schroevendraaier nodig had. Dus ik monteer alles terug zodat ik niks kwijtraak, maar dan is het misgelopen

Mijn ds wil niet meer opstarten. Ik krijg geen beeld meer, de groene licht gaat heel even aan en dan valt het uit. Ik denk dat ik alles goed verkloot heb. Ik weet wel niet waar het probleem zit. Alle bedrading zit goed en ik denk dat het met de batterij te maken heeft (kortsluiting ofzo). Ik moest allereerst de batterij eruit halen en dan te werk gaan, maar ik heb het natuurlijk niet gedaan wat de oorzaak kan zijn. Kan iemand me zeggen of ik mijn ds nog kan redden of kan ik hem gaan begraven?
Hopelijk krijg ik snel antwoord en kunnen jullie deze arme jongen eens helpen

Ja, ik weet. Ik ben dom geweest door niet even op google te zoeken hoe ik tewerk moest gaan, maar iedereen maakt fouten, ik kan er ook niks aan dat ik een mens ben

Opm: Staat al in de nintendo ds topic, maar omdat het meer een hardware probleem is, vermeldt ik het nog eens hier

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem met het opstarten van de ds.
kan alleen het antwoord niet vinden wat hier gegeven is.
kun jij mij hier aan helpen?.

m