Eerst weer de uitleg,ik ben dyslectisch en kan heel moeilijk op trefwoorden zoeken.
Ik heb het wel geprobeerd en de netwerk faq doorgelezen.
Het probleem:
Ik heb een nas gekocht en hierin zitten 2 drives.
Deze heb ik vervolgens de drive letters X en Z gegeven door ze toe te voegen via "deze computer",rechtermuisknop,netwerkverbindingen maken.
Met total commander staan de drives X en Z er netjes bij.
Ik kan er op,heb alle rechten,niets aan de hand.
Maar in "deze computer" staan wel alle lokale drives,de usb sticks,de cd roms en noem maar op.
Maar niet de drives X en Z.
Die staan dan weer in mijn netwerk locaties.
Is er nou geen enkele mogelijkheid om die 2 netwerkdrives,die via de nas permanent bereikbaar zijn,gewoon als driveletters in "deze computer" te krijgen ?
Via total commander gaat het zonder probleem,daar staan ze er gewoon bij,maar ik heb liever dat mijn vriendin en kids via slepen en zo dat via "deze computer" doen en niet via total commander waar je zo snel iets per ongeluk wist.
Sorry als ik niet duidelijk overkom,dat is gelijk waarom ik dus met de search geen resultaten kan boeken.
Ik heb het wel geprobeerd en de netwerk faq doorgelezen.
Het probleem:
Ik heb een nas gekocht en hierin zitten 2 drives.
Deze heb ik vervolgens de drive letters X en Z gegeven door ze toe te voegen via "deze computer",rechtermuisknop,netwerkverbindingen maken.
Met total commander staan de drives X en Z er netjes bij.
Ik kan er op,heb alle rechten,niets aan de hand.
Maar in "deze computer" staan wel alle lokale drives,de usb sticks,de cd roms en noem maar op.
Maar niet de drives X en Z.
Die staan dan weer in mijn netwerk locaties.
Is er nou geen enkele mogelijkheid om die 2 netwerkdrives,die via de nas permanent bereikbaar zijn,gewoon als driveletters in "deze computer" te krijgen ?
Via total commander gaat het zonder probleem,daar staan ze er gewoon bij,maar ik heb liever dat mijn vriendin en kids via slepen en zo dat via "deze computer" doen en niet via total commander waar je zo snel iets per ongeluk wist.
Sorry als ik niet duidelijk overkom,dat is gelijk waarom ik dus met de search geen resultaten kan boeken.
[ Voor 5% gewijzigd door Nick39 op 19-07-2008 13:09 ]