[Outlook 2007] zoekfunctie werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104881

Topicstarter
hallo,

in outlook 2007 werkt de zoekfunctie bij mij totaal niet meer. eerst deed ie het nog half, toen kreeg ik wel zoekresultaten, maar een heleboel emails (de nieuwere vanaf een bepaalde datum) zaten er niet bij. Ik kreeg ook de melding dat de resultaten niet compleet waren omdat nog niet alle berichten waren geïndexeerd. Ik heb toen na wat zoeken op internet via configuratiescherm -> opties voor indexeren, de hele index opnieuw aan laten maken.

Nu vindt mijn zoekfunctie helemaal niks meer, 0,0 zoekresultaten. Als ik naar de indexeringsstatus kijk (extra -> direct zoeken -> indexstatus) dan zegt ie nu dat er nog 41 berichten geindexeerd moeten worden. Echter, toen de functie nog half werkte stond daar iets van 1800 berichten, toch vindt ie nu niks meer en toen nog wel een hoop oudere berichten. In totaal staan er vele duizenden berichten in mijn mappen dus dat er geen resultaten komen op woorden waarvan ik zeker weet dat ze in mijn emails staan snap ik niks van.

Iemand een idee wat er kan zijn en wat ik er aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Check even of na de reset de juiste mapen nog wel zijn geselecteerd :)

Heb je trouwens Vista of XP? <-- werkt zoeken buiten OL nog wel naar behoren?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104881

Topicstarter
bedankt voor de reactie, ik werk met vista, maar inmiddels heb ik via een ander forum een oplossing gevonden. Na het installeren van Windows Desktop Search, vista versie, werkt het weer prima, ook vanuit outlook!