Ik zou graag Mondo Rescue (http://www.mondorescue.org) willen installeren op mijn server welke op Clarkconnect 4.2 SP1 draait. Ik zou alleen niet weten voor welke pakketten ik moet kiezen, en hoe ik ze moet installeren. Ik weet wel dat Clarkconnct op Redhat/Centos is gebaseerd, maar ik weet niet op welke versie, en ik weet ook niet hoe ik de pakketbeheerder (apt en rpm) moet configureren om de Mondo Rescue-pakketten te installeren (ik heb via Google websites gevonden welke wijzen om CentOS repository's toe te voegen, maar daar zitten geen Mondo-pakketten bij).
Op de website van Mondo Rescue staan pakketten voor verschillende versies van Redhat Enterprise Linux en voor Fedora Core, maar ik weet niet welke versie ik moet kiezen en hoe ik ze moet installeren. Er staan namelijk in de mappen héél veel verschillende .rpm pakketten, zoals deze voor REL 5: ftp://ftp.mondorescue.org/rhel/5 Ik weet absoluut niet welke ik moet hebben
Op de website van Mondo Rescue staan pakketten voor verschillende versies van Redhat Enterprise Linux en voor Fedora Core, maar ik weet niet welke versie ik moet kiezen en hoe ik ze moet installeren. Er staan namelijk in de mappen héél veel verschillende .rpm pakketten, zoals deze voor REL 5: ftp://ftp.mondorescue.org/rhel/5 Ik weet absoluut niet welke ik moet hebben