Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor de grap even wat uit proberen, maar het is me tot nu toe niet helemaal gelukt.
Op mijn HTC Touch heb ik een wifi verbinding ter beschikking.
Die wifi krijg ik van een router die hier bij mij staat.
Nu wil ik weten of je window mobile6 kan instellen dat,

Telefoon: Wifi :verbonden met router
PC : verbonden via usb met telefoon.

PC moet via telefoon op het internet gaan.
Wat heb ik gedaan

Op de telefoon heb ik dus verbinding gemaakt met met de router, heb ook netjes een adres.
mijn pc met de telefoon verbonden netwerk komt tot stand. mijn pc krijgt ook een ip van de telefoon.

op de telefoon ga ik dan internet delen ingeschakelen, maar...
hier kan ik alleen kiezen uit gprs internet, gprs, wap.
dit terwijl ik gewoon verbonden ben met een wifi netwerk.
Je zou zeggen dat die verbinding dan gedeeld zou worden.
alleen kan ik in het lijstje geen optie voor delen wifi verbinding viinden.

Ik heb op google gezocht maar vindt alleen het geen dat net andersom is.
mobile naar pc.

heeft iemand misschien een idee, of kent software waarmee je de wifi verbinding op je wm6 kan delen met je pc. aangesloten via usb.?

betreft een htc touch p3450 wm6
sitecom router 192.168.0.1
pc

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02
Je telefoon verbinding laten maken met wifi en dan via usb het usb modem op je telefoon aanzetten.

Het makkelijkste is om de gprs verbindingen tijdelijk uit te schakelen en dan kun je gewoon via wifi internetten, ff instellen deze verbinding maakt connectie met het internet ofzo en dan werkt het

[ Voor 44% gewijzigd door DaRk PoIsOn op 19-07-2008 01:38 ]

who put a "stop payment" on my reality check

Verwijderd

Topicstarter
ok dus ik moet gprs uitzetten dan kan ik voor de wifi kezen
ik ga dat uit proberen.

ik was net gaan pitte toen je dat antwoord gaf, tx :P

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:38
Inderdaad kan je telefoon dan gewoon als modem fungeren. Sterker nog, met WMWifiRouter kun je je telefoon als Wifi accesspoint gebruiken, gebruik ik nu een paar maanden. Bijv in de trein: telefoon maakt verbinding met internet via HSDPA en laptop maakt verbinding met m'n telefoon via Wifi :)

Verwijderd

Topicstarter
DRAFTER86 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:10:
Inderdaad kan je telefoon dan gewoon als modem fungeren. Sterker nog, met WMWifiRouter kun je je telefoon als Wifi accesspoint gebruiken, gebruik ik nu een paar maanden. Bijv in de trein: telefoon maakt verbinding met internet via HSDPA en laptop maakt verbinding met m'n telefoon via Wifi :)
idd, dat is wat ik wil.
mijn telefoon moet als een accespoint voor mijn laptop dienen
mijn router deelt adressen ook wel uit, maar als ik in de telefoon de internet verbinding wil delen.
dan kan ik alleen kiezen uit gprs.

ik heb nu die gprs uit en wifi verbinding aan.
maar nog steeds kan ik geen wifi uit de lijst kiezen. bij internet verbinding delen.