@Parabellum
Helemaal mee eens, is het niet dat is dit wat apart vond, wel 700kb/s download,
lijn verder wel stabiel, nooit disconnect met IRC ofzo, maar dan wel 5kb/s upload.
Ook kan ik je zeggen dat ik in 1.5-2 jaar dit probleem niet had gehad.
UPC is bij mij al die tijd superstabiel gebleven.
Off topic, DSL (2.6km van de centrale) is hier 3x "geupdate", maar 3x werd mijn upstream trager.
Eerst 72kb/s, toen 65kb/s en als laatste 50kb/s, terwijl dit 1mbit upstream moest zijn.
Dus noodgedwongen terug naar UPC, waar mij beloofd werd ik nooit zou worden afgesloten vanwege het
download/uploaden van grote of veel bestanden. Satelliet samples en eigen HD video samples als source
aanleveren doen al menig Belgische ISP in tranen uitslaan.
Dat was mijn grootste vrees dus, gelimiteerd of storingen.
@Bergen
"Maar een klant zomaar 'beschuldigen' dat het aan hem/haar ligt doen we niet."
Niet MEER!
Ik heb blikseminslag in de buurt gehad, en mijn antenne(s) hebben veel signaal aangetrokken,
dus 90% van de apparatuuur hier was stuk, inclusief ALLE UTP portjes.
Ik UPC bellen, krijg ik een vrouw aan de lijn, ik zeg: "Ik heb blikseminslag gehad, mijn modem is stuk."
Mevrouw: - Nee hoor, uw modem is gewoon online... Dus ik uitleggen van hoe bliksem werkt en dat mijn
UPT port toch echt stuk was, na 2 minuten was ik het zat, vroeg om haar naam en hing op.
Belde opnieuw naar UPC, en kreeg een "slimme jongen" aan de lijn.
Ik was in gesprek en het woord bliksem viel in een zin en deze medewerker begreep het meteen en
vroeg wanneer de monteur lang kon komen met een nieuwe modem.
Ik heb verder gemeld dat sommige (vrouwelijke, moest het toch zeggen) medewerkers niet goed hun werk deden, maar heb geen naam gegeven. Het leek wel of na dat telefoontje UPC het zelf ook zat was,
want de maanden daarna moest ik bij wat andere mensen ook UPC bellen, maar de helpdesk was TOTAAL veranderd!
"Heeft u nog vragen? ", "Heeft u nog andere problemen?" of "Vind u dat ik u duidelijk en goed geholpen heb?"
Ik was dus al bang, als ik vandaag weer moest bellen, maar alle connecties wel in orde waren, ik dit beeld misschien weer kwijt zou raken
... maar goed zoals gehoopt: Wakker worden, en alles is weer normaal.
Transferred: x264.exe 982,546 bytes in 5.67 seconds (169.2 KB/s)
De mirrors zijn weer voorzien van de files en het script draait weer!
http://x264.nl de mirrors worden voorzien via een UPC lokatie.
Ik was te lui om alles mee te nemen, dus de server met scripts draait daar dus.
x264.exe wordt gecompiled en dan gewoon los naar elke mirror geupload, ~1mb met 170kb/s is makkelijk te doen.
Ik kreeg berichten dat x264.exe niet werkte en mensen bang voor een virus waren.
Het waren dus gedeeltelijk geupload files, van 80k ipv 960k.
Alles gaat automatisch, dus alleen een stroomstoring, windows update self-reboot of dus internet problemen leveren soms problemen op, VNC met 5kb/s instabiele upstream ging dus erg lastig
Hopelijk blijft alles in orde!!
Dank voor uw aandacht.