Artikel:
nieuws: Sony vindt eerste partners voor eigen uwb-concurrent
Kon mss ook in het grote tikfoutjes-topic, maar ik twijfel wat of het daar hoort en heb ik daar vandaag al een verkeerde post geplaatst, dus dit keer open ik er maar een topic voor.
Het gebruik van het woord spectrum in het artikel is niet echt correct.
In de technische literatuur ben ik nog nooit heb woord spectrum tegengekomen in de betekenis die er hier aan gegeven wordt, maar een mens is natuurlijk nooit te oud om iets bij te leren
nieuws: Sony vindt eerste partners voor eigen uwb-concurrent
Kon mss ook in het grote tikfoutjes-topic, maar ik twijfel wat of het daar hoort en heb ik daar vandaag al een verkeerde post geplaatst, dus dit keer open ik er maar een topic voor.
Het gebruik van het woord spectrum in het artikel is niet echt correct.
Spectrum wordt normaal gebruikt voor veel grotere ranges aan te duiden en voor een band rond een specifieke frequentie, wat hier duidelijk het geval is, wordt er normaal geopteerd voor 'frequentieband' of zelfs gewoon 'frequentie'is een draadloze technologie voor gegevensoverdracht in het 4,5GHz-spectrum
In de technische literatuur ben ik nog nooit heb woord spectrum tegengekomen in de betekenis die er hier aan gegeven wordt, maar een mens is natuurlijk nooit te oud om iets bij te leren