Toon posts:

Baybus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een schakeling geklust voor een baybus, en ik wil wel even weten wat jullie er van denken...

Ik ben ook nog van plan wat aansluitingen op mijn sb te maken, maar dat komt nog wel...

Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1052888/schakeling.jpg

Hoplijk klopt ie een beeje :)

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
ik hoop dat je met al die kruisingen geen verbindingen bedoeld. Teken een boogje over de draad heen als je geen verbinding wilt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Als er een verbinding is, dan staat er zo'n bolletje bij :) Als het gewoon een kruis is, dan is het geen verbinding

Verwijderd

Je plaatje doet het niet (bij mij)
Een kruising is officieel géén splitsing, een T wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ja, ik heb net eens uitgeprobeerd hoe dat met de homepage-zooi werkt op de tu, daarom werkt het misschien niet. Ik zie em wel...:?

En de zwart/rode blokjes zijn voor de aansluitingen naar de fans/neonbuisjes/en andere shit

Verwijderd

Topicstarter
Zou ook nog wel leuk zijn om een lcd-display erbij te verzinnen... Nog suggesties?

Verwijderd

zoals je het nu getekend hebt , heb je kortsluiting op de onderste rij schakelaars.

tenminste als het dubbelpolige aan/aan schakelaars zijn.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 20 februari 2001 18:31 schreef kneusje het volgende:
zoals je het nu getekend hebt , heb je kortsluiting op de onderste rij schakelaars.

tenminste als het dubbelpolige aan/aan schakelaars zijn.
'k zie niet in waarom! |:(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je hebt gelijk, ik zal em vanavond eens aanpassen:)

Stomme fout |:(

Verwijderd

Topicstarter
Okee, de nieuwe:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1052888/schakeling2.jpg

Verder nog iets op te merken:?

Trouwens, bedankt dat je even goed keek, kneusje :o

Het komt er op neer dat de 5v en de 12v dan verbonden werden als de shakelaar naar links staat...:(

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is dus dat bedoeling dat de cpu-fan geschakelt wordt tudden 8/10/12V, ik heb al uitgerekend hoeveel ohm die weerstanden dan moeten zijn. 20 en 40 dacht ik. Als die leds 5V zijn, dan hoeven daar alvast geen weerstanden meer:)

Verwijderd

led`s die op 5V kunnen werken ken ik zelf niet , behalve dan blauwe ,die op 4V en misschien nog wel op 5V heel blijven.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op dinsdag 20 februari 2001 18:50 schreef newby het volgende:
Okee, de nieuwe:

[afbeelding]

Verder nog iets op te merken:?

Trouwens, bedankt dat je even goed keek, kneusje :o

Het komt er op neer dat de 5v en de 12v dan verbonden werden als de shakelaar naar links staat...:(
he f*ck nu zie ik het ook!!! dom |:( dom |:( dom |:(

Audi A8 W12 6.0

Pagina: 1