Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14
Zoals iedereen weet is Orange adsl overgegaan in Online....

Aangezien Online dus ook telefonie aanbied, dit topic hier.

Ik controleer net mijn e-mail en daar stond een voicemail in. Dus ik luister het wav bestand af.
Tot mijn verbazing krijg ik een prerecorded bericht te horen om tegen lokaal tarief naar Belgie te bellen via een of ander 0900 nummer.....

Ik heb voor zover ik weet nergens mijn telefoonnummer op een website ofzow ingevuld, ik weet mijn eigen telefoonnummer niet eens uit mn hoofd.....

Heeft iemand anders die Online met telefonie heeft ook dit soort voicemail ontvangen???
Weet uberhaupt iemand van dit soort praktijken??

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt Orange/Online er zelf over? Ik gok dat je je voor dit soort spam af kan melden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14
Aangezien ik het op vrijdagavond 23:00 pas afluisterde heb ik nog geen contact gehad met Online hierover....

Ik zou wel graag weten of anderen dit ook hebben, zo ja dan kan ga ik wel met Online bellen
als anderen geen last ervan hebben, dan is waarschijnlijk mn nummer op een of andere manier toch bekend geraakt.....

bedenk me net dat ik soms word gebeld door onbekende mensen en die vragen allemaal naar dezelfde persoon, dus denk dat ik anderhalf jaar geleden het nummer heb overgenomen van iemand die bij KPN is uitgeschreven....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum