[xp-sp3]intel wifi pre-login

Pagina: 1
Acties:

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
ok, een tijdje geleden had ik een probleem met een laptop, wifi en roaming profiles, dit heb ik dmv intel ProSet/Wireless opgelost, als ik eerst als local admin op de laptop aanmeld en vervolgens een willekeurige domain user pak om aan te melden, dan gebruikt ie ook de pre-login functie van de intel proset.

zet ik de laptop echter uit, om vervolgens weer als een willekeurige domain gebruiker aan te melden dan komt de intel proset niet op om eenip adres aan te vragen...

suggesties hoe ik dit kan "forceren"

door op de domain controller eerst al te proberen met via de windows connect het een en ander correct te krijgen lijkt niet te werken (nu werkt wifi alleen nog via de intel proset)

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 00:45
Intel's proset uitschakelen en Windows het laten regelen ?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
helaas, maar dat gaat dus niet werken, zoals ik al zei, als ik de proset niet gebruikt, heb ik dus geen wifi connectivity

waarom?? ik wilde het dus eerst via windows regelen (via een setting op mijn domain controller)

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 00:45
Dutch2007 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 01:11:
helaas, maar dat gaat dus niet werken, zoals ik al zei, als ik de proset niet gebruikt, heb ik dus geen wifi connectivity

waarom?? ik wilde het dus eerst via windows regelen (via een setting op mijn domain controller)
Via het registry een optie ?