Voor een klant wil ik een intranet ontwikkelen met serieuze DMS functionaliteit op een Win2K/IIS/SQL Server 2005 server. Met 'serieus' bedoel ik dat het de bedoeling is dat de gebruikers min of meer transparant bestanden kunnen openen en opslaan vanuit hun Office- en andere applicaties. Dus niet het bestand downloaden van het intranet, lokaal opslaan en vervolgens middels een uploadveld in een formulier op het intranet weer terug uploaden, maar liefst direct vanuit de applicatie gewoon op 'opslaan' kunnen klikken of desnoods op een speciaal daarvoor bestemd knopje. Daarnaast zijn versiebeheer en instelbare rechten op map- en bestandsniveau ook een vereiste.
Afgezien van deze DMS functionaliteit is het intranet verder technisch geen probleem voor me. Html, javascript, asp (nog weinig ervaring met asp.net), t-sql, ajax e.d., ik ben er allemaal goed in thuis. Ik zou de klus graag willen doen, maar heb geen idee waar ik die DMS functionaliteit vandaan moet gaan toveren. Ik heb al vele uren gezocht (op deze plek en andere) maar vind geen goede aanknopingspunten. Mijn vraag is dus: heeft er iemand toevallig ervaring met iets dergelijks op dit platform ? En zo ja, heb je dat met IIS componenten opgelost, WebDAV, Sharepoint of iets anders?
Afgezien van deze DMS functionaliteit is het intranet verder technisch geen probleem voor me. Html, javascript, asp (nog weinig ervaring met asp.net), t-sql, ajax e.d., ik ben er allemaal goed in thuis. Ik zou de klus graag willen doen, maar heb geen idee waar ik die DMS functionaliteit vandaan moet gaan toveren. Ik heb al vele uren gezocht (op deze plek en andere) maar vind geen goede aanknopingspunten. Mijn vraag is dus: heeft er iemand toevallig ervaring met iets dergelijks op dit platform ? En zo ja, heb je dat met IIS componenten opgelost, WebDAV, Sharepoint of iets anders?