Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Onboard is blijkbaar niet sterk genoeg om al die geluiden te verwerken, door hem op basis acceleratie te zetten doet de CPU voor zover ik weet al het werk, wat dan weer wat fps kost.
Quote me hier niet op, want ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Quote me hier niet op, want ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Wat Sn0WDr4gon zegt zit wel wat in.
Wat zijn de specs van je systeem?
Wat zijn de specs van je systeem?
Het lijkt me niet dat hier de hardware de 'geluidseffecten' niet kan verwerken. Zeker als je AC97 hebt ofzo dan is dan een en al software. Maar ook digitale verwerkers (DSP's) doen zit soort dingen realtime, daar zijn ze op gebouwd. Het lijkt me echt een software/DirectX-issue. Kan je de audiokwaliteit niet omlaag krikken?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Specs van oude PC was PIII 667 MHZ met 512MB Ram en een onboard Soundblaster PCI128je
specs van deze is een Core 2 Duo E8nog iets
met een ASUS P5K-E met "HD" audio ADI 1988 chip.
Dus op basisversnelling mis je geen geluiden zelf? Hebben jullie dit allemaal nooit dan? Zo hoorde ik zonder die meter lager te zetten niks bij Assassin's Creed bij het filmpje met die dokter. Andere dingen weer wel.
specs van deze is een Core 2 Duo E8nog iets
Dus op basisversnelling mis je geen geluiden zelf? Hebben jullie dit allemaal nooit dan? Zo hoorde ik zonder die meter lager te zetten niks bij Assassin's Creed bij het filmpje met die dokter. Andere dingen weer wel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Bij MSN hoor ik juist heel erg een TUDU DU SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS-sis aan het eind als hij helemaal op emulatie staat. Nou ja ik blijf het raar vinden, dat zo'n chipje op het moederbord zulke dingen niet eens normaal kan afhandelen.
Pagina: 1