• Serman
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-03 19:42
Mensen, mischien kan 1 van jullie mij helpen. ik zit regelmatig te rommelen met meerdere pcs, en ik vind het waanzinnig irritant om steeds met 1 monitor de kabels te verwisselen en ik heb liever ook dat mn hoofd pc altijd aan staat, daarnaast heb ik ook een xbox 360 waarmee ik op mn samsung 24 tft game. Nu zoek ik om van dit probleem af te zijn naar een vga switchbox die een beetje betaalbaar maar ook gewoon goed werkt met zo min mogelijk signaalkwaliteits verlies enzo en ghosting problemen.
eentje met 4 porten zou top zijn trouwens

Heeft iemand ervaring met die dingen die me kan vertellen welke goede keuze zou zijn?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kijk gewoon eens naar een goede kvm switch, hanteer je hetzelfde keyboard / muis ook nog eens. Houd je het probleem met je xbox360, maar goede vga switches heb ik al een tijd niet meer gezien, afaik gebruikt iedereen gewoon kvm switches...

• Serman
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-03 19:42
oke, dus vga switches zijn vaak minder goed?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Nee, waarschijnlijk zijn vga switches technisch net zo goed.
Alleen qua gebruik zie ik steeds minder gebruik van vga switches en meer en meer kvm switches.

En als product 1 meer gebruikt wordt als product 2 dan mag jij 3x gokken wat goedkoper en beter ontwikkeld is...

En 24" tft is nog niet echt standaard voor dit soort toepassingen, dus gok ik dat je meer kans hebt om deze ontwikkeling aan te treffen in kvm switches dan in vga switches.

Sowieso gok ik dat vga switches voor computers een uitstervend ras zijn. Met een kvm over utp heb je veel meer mogelijkheden...