Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey,

eergister ging in een keer het scherm van mijn Nokia 3110c kapot. volgens de winkel viel dit soort schader onder de categorie: gebruikersfout en al je mobieltje uit je broekzak pakken verkeerd is, dan ben ik inderdaad schuldig. het repareren zou mij ongeveer 130 euro gaan kosten en aangezien het model zelf maar 99 euro waard is vind ik dat dus afzetterij. ik vind het natuurlijk wel zuur, want ik het het ding nog geen jaar, maar er zit voor mij niets anders op dan een nieuwe te kopen.

ik gebrukte het ding erg veel als mp3 speler en ben daarom op zoek naar een mobiel met ongeveer dezelfde functies (vooral een goede media speler dus :P) voor niet veel meer dan 200 euro. ik zat misschien te denken aan zo'n sony ericsson walkman phone, maar ik ben totaal niet bekend met het merk/model en weet dus ook totaal niet of het wel degelijke dingen zijn.

heeft iemand tips of moet ik maar gewoon weer een 3110c bestellen in de hoop dat deze keer het scherm het wel vol houdt.

alvast bedankt,
jos

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 07:31
ik denk dat je topic gesloten gaat worden... wij zijn namelijk geen helpdesk, het gaat hier om vragen stellen of problemen voorleggen waar je niet achter kan komen nadat je zelf al veel geozcht hebt..

jij hebt (zoals je al aangeeft ) er geen tijd ingestoken, en wij kunnen ook niks zeggen over wat jij verder wil hebben of mooi vind... het makkelijkste is als je gewoon langs een telefoonwinkel gaat en daar beslist..

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sony Ericsson walkman phones zijn wel goed, al heb ik met de mijne (W580i (slide)) nu een probleem: de walkman toets bleef softwarematig hangen (na 10 maanden gebruik) waardoor ik bijna geen fatsoenlijk sms'je meer kon typen. Na firmware update afgelopen week blijft de hele toets een toets zonder functie.

Het geluid van de SE walkman serie is icm de standaard meegeleverde in-ears geweldig. Velen malen beter dan de iPod Touch icm dezelfde oortjes (al heeft die wel een hogere gatget-factor)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoi josvanerp,

Hier op GoT verwachten we van onze gebruikers een heldere topic start en een aardig portie eigen inzet. Als we elkaar willen helpen dan moeten we een heldere vraag formuleren voor onze mede forum gangers zodat zij jou vraag gericht kunnen beantwoorden. Aangezien jou eerste post hieraan niet voldoet gooi ik deze dicht omdat wij jou vraag niet kunnen beantwoorden omdat hij te persoonlijk is.

De door jou gestelde vraag is ook te persoonlijk om te beantwoorden. Deze vraag kun je het best zelf beantwoorden door reviews, specs en andere dingen te zoeken over telefoons.

Veel plezier op Gathering of Tweakers!

Dit topic is gesloten.