DVB-T tuner voor Digitenne; Power Inserter nodig?

Pagina: 1
Acties:

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06-2025
Ik heb zojuist een LVD-tv gekocht (Philips) met een geintegreerde DVB-T tuner. Ik heb ook een CAM module besteld om mijn digitenne smartcard in te plaatsen. Heb ik ook een Power Inserter nodig voor de juiste stroomvoorziening van mijn antenne?

Mvg, Bart

• BvdH
BvdH schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:20:
Ik heb zojuist een LVD-tv gekocht (Philips) met een geintegreerde DVB-T tuner. Ik heb ook een CAM module besteld om mijn digitenne smartcard in te plaatsen. Heb ik ook een Power Inserter nodig voor de juiste stroomvoorziening van mijn antenne?

Mvg, Bart
Er zijn dus maar weinig mensen die digitenne via een conax module bekijken..?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 20:34

MeNTaL_TO

The future is not set

Bij mijn ouders hun samsung hadden ze een Sony digitenne pakket met power inserter nodig, geen idee of dat bij de Philips ook is. Je kan natuurlijk het pakket kopen en dan eerst zonder en daarna met proberen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• BvdH
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 18:06:
Bij mijn ouders hun samsung hadden ze een Sony digitenne pakket met power inserter nodig, geen idee of dat bij de Philips ook is. Je kan natuurlijk het pakket kopen en dan eerst zonder en daarna met proberen?
Okee, thanx.. Denk dak hem dan ook wel nodig heb.. Zijn er ook nog Philips-fans die hier ervaring mee hebben? :P

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je zou op zijn minst kunnen vertellen welke tv het is ...
(sinds ik een senseo heb is het een beetje moeilijk om koffiedik te kijken)

Iperf

Verwijderd

bijna alle tv's van de grote merken hebben bij een actieve antenne (zoals die standaard zwarte van de KPN) een power-inserter nodig.

de vraag is of je zo'n lompe actieve antenne nodig hebt. als je een beetje in de bewoonde wereld woont is zo'n telescoopsprietje van drie euro nogwat meer dan zat. zonder power-inserter :P
Pagina: 1