Toon posts:

Counterstrike, maps

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb nu al meerdere Map Packs geinstalleerd maar bij veel servers heb ik toch de juiste map niet.

Zoals de_nuke bv.
Eerst van de server laten downloaden. Toen kreeg ik de melding "Could not open valve/jos.wad.
Toen maar gaan zoeken en op file planet de_nuke gedownload, toen ikd dat installeerde kreeg ik dezelfde melding! :r

Ik word hier echt schijt ziek van! :r , ik ben meer naar mappen aan het zoeken dan het spel aan het spelen!

Waarom plaatsen Clan's zoals GoT niet gewoon hun map's op hun site!? zodat je ze kan downloaden vanaf daar?! want in het spel lukt het niet bij mij ( meerdere maps al!)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk je download gewoon CS10.exe van www.counter-strike.net , installeer die over je huidige installatie heen, klaar.

Mocht je nou een server tegenkomen die een andere versie heef van een map dan jij, kunnen ze verrotten, dan zijn ZIJ fout en niet JIJ.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
vreemd , volgens mij heb ik die versie al! want ik heb counterstrike uit de doos gekocht (HL, CS en opps. Force)

nou ja... ik zal dat dan ook nog maar ff sponzen, want nu ben ik echt pissed :'(

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 17:18 schreef Arne_ het volgende:
Zoals de_nuke bv.
Eerst van de server laten downloaden. Toen kreeg ik de melding "Could not open valve/jos.wad.
Als het goed is staat die jos.wad file in je cstrike map, dus als je die file nou es naar je valve map kopieert, kan ie niet meer zeiken over die file

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

.wad files gaan in de root van cs, dus in /cstrike/

DPC Team ColdFusion

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Wij draaien gewoon de standaard maps....

Die gaan we dus niet op de site zetten....

[GoT]ArRayage

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
de-nuke was toch vroeger wel een standaard map!

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op woensdag 21 februari 2001 20:18 schreef Raymond v/d H het volgende:
Wij draaien gewoon de standaard maps....

Die gaan we dus niet op de site zetten....

[GoT]ArRayage
Ik weet niet helemaal wat het punt is...
ze staan toch op de site? :?

ftp://sphinx.tweakers.net/half-life/

met uitgesplitst in dirs de mod's, de hl upgrades zelf, rommel van 3en (geen cheats, maar een chear detector en Punkbuster)

so ... what's the point? Eerst kijken en lezen, en dan - indien het nogsteeds niet goed is - misschien scheeuwen...

maar niet als het allemaal al keurig geregeld is.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Pagina: 1