Beste Tweakers,
Ik heb een beetje een raar probleem. Ik heb sinds kort een USB stick die ik op het werk gebruik.
Maar zodra je deze USB stick in de poort steek komen er 2 wisselbare schijven, en een pop-up van een plaatje van het bedrijf waar ik werk. Nu is een verwisselbare schijf mijn USB stick en de ander een verwisselbare cd-rom waar het opstart bestandje van de pop-up op staat en een jpg'tje van die pop-up. Deze verwisselbare cd-rom zou ik graag verwijderen, omdat het heel irritant is iedere keer die pop-up te krijgen. Maar ik heb er nog geen oplossing voor.
Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
-Disk Management geprobeerd de schijf te verwijderen
-Opstarten in safe mode en geprobeerd te verwijderen
-Opstarten met DOS diskette
-Opstarten met win98 bootdisk
-De volledige USB stick te formateren
-Read only attributes geprobeerd te verwijderen in CMD, dos en win98
allemaal tevergeefs
Heeft iemand nog een ander idee hoe ik deze irritante schijf kan verwijderen
Edit: Van de USB Stick is het merk onbekend
Ik heb een beetje een raar probleem. Ik heb sinds kort een USB stick die ik op het werk gebruik.
Maar zodra je deze USB stick in de poort steek komen er 2 wisselbare schijven, en een pop-up van een plaatje van het bedrijf waar ik werk. Nu is een verwisselbare schijf mijn USB stick en de ander een verwisselbare cd-rom waar het opstart bestandje van de pop-up op staat en een jpg'tje van die pop-up. Deze verwisselbare cd-rom zou ik graag verwijderen, omdat het heel irritant is iedere keer die pop-up te krijgen. Maar ik heb er nog geen oplossing voor.
Het volgende heb ik allemaal al geprobeerd:
-Disk Management geprobeerd de schijf te verwijderen
-Opstarten in safe mode en geprobeerd te verwijderen
-Opstarten met DOS diskette
-Opstarten met win98 bootdisk
-De volledige USB stick te formateren
-Read only attributes geprobeerd te verwijderen in CMD, dos en win98
allemaal tevergeefs
Heeft iemand nog een ander idee hoe ik deze irritante schijf kan verwijderen
Edit: Van de USB Stick is het merk onbekend