Heb sinds vrijdag twee iPhones en wil daar graag de mail instellen.
Dat lukt me niet zowel als een casema mail adres en me eigen domein.
Buiten dat om lukt het mij ook niet om email in te stellen van mijn eigen domein in de applicatie mail op mijn mac. Vreemd genoeg lukt het mij wel met dezelfde gegevens in entourage.
Dus was het nooit zo'n probleem geweest in het verleden maar nu het ook niet in mijn iPhone werkt reist bij mij toch de vraag of dat apple niet met mijn domein aan kan (pop gegevens zijn gewoon mail.mijndomein.nl) of dat ik iets verkeerd doe ware het niet dat het in Entourage wel werkt.
Iemand enig idee?
[edit]
De accounts (van casema en mijn eigen domein) werken wel in Mobile Me
Dat lukt me niet zowel als een casema mail adres en me eigen domein.
Buiten dat om lukt het mij ook niet om email in te stellen van mijn eigen domein in de applicatie mail op mijn mac. Vreemd genoeg lukt het mij wel met dezelfde gegevens in entourage.
Dus was het nooit zo'n probleem geweest in het verleden maar nu het ook niet in mijn iPhone werkt reist bij mij toch de vraag of dat apple niet met mijn domein aan kan (pop gegevens zijn gewoon mail.mijndomein.nl) of dat ik iets verkeerd doe ware het niet dat het in Entourage wel werkt.
Iemand enig idee?
[edit]
De accounts (van casema en mijn eigen domein) werken wel in Mobile Me
[ Voor 6% gewijzigd door nils7 op 18-07-2008 11:35 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!