Toon posts:

intellimouse 3.0 scroller gaat niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik heb een MS intellimouse 3.0, alleen de scroller werkt niet meer zo goed. Hij zit soms namelijk vast of de scroller kraakt constant wanneer ik eraan draai. Ik denk dat er vuil tussen zit en ik heb geen idee hoe ik binnenin de muis kan komen zonder hem stuk te maken. Ik heb al geprobeerd om met een platte schroevendraaier erin te koteren, maar dat bracht ook niet veel op. Open schroeven kan ook niet want er zijn geen schroeven te zien onderaan.
Iemand een idee hoe ik hem binnenin kan schoonmaken?

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:28:
Hi, ik heb een MS intellimouse 3.0, alleen de scroller werkt niet meer zo goed. Hij zit soms namelijk vast of de scroller kraakt constant wanneer ik eraan draai. Ik denk dat er vuil tussen zit en ik heb geen idee hoe ik binnenin de muis kan komen zonder hem stuk te maken. Ik heb al geprobeerd om met een platte schroevendraaier erin te koteren, maar dat bracht ook niet veel op. Open schroeven kan ook niet want er zijn geen schroeven te zien onderaan.
Iemand een idee hoe ik hem binnenin kan schoonmaken?
Onder de 'plakkertjes' van de muis zitten de schroeven.. Dus de plakkertjes er met een platte schroevendraaier afhalen en dan met een kruis schroevendraaier openen....

Google: intellimouse 3 screws en dan afbeeldingen, 1e pagina:
Afbeeldingslocatie: http://www.deadharddrive.com/deadmouse/deadmouse4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.snark.com/~woody/writing/fix-intellimouse/images/peelfoot.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door the-edge op 18-07-2008 11:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oh? Dat kan ik mij niet meer herinneren dat er daar schroefjes waren. Kan ik de plakkertjes er achteraf terug opplakken?

• the-edge
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:32:
Oh? Dat kan ik mij niet meer herinneren dat er daar schroefjes waren. Kan ik de plakkertjes er achteraf terug opplakken?
Dat ligt eraan hoe voorzichtig jij ze eraf haalt... B)

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dan ook toevallig hoe ik het voorzichtig er kan af halen? Het zit namelijk goed aangekleeft.

• the-edge
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:35:
Weet je dan ook toevallig hoe ik het voorzichtig er kan af halen? Het zit namelijk goed aangekleeft.
Met een kraan en eventueel een bulldozer moet het wel lukken denk ik.. |:( |:(

Sorry voor deze reactie, maar hopelijk weet je zelf wel hoe je iets voorzichtig aanpakt..

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer het met de kettingzaag :) Ik meld het wel of het gelukt is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmzz ik heb hem nie open gekregen, wel een stuk, ik heb namelijk 1 schroefje kapot gedraait. Die schroeven leken wel machinaal erin gedraaid... achja, mijn scroller is een klein beetje verbeterd nu, maar ik zag er wel nog vuil tussen zitten, maar daar kon ik niet meer aan.
Pagina: 1