iPhone levertijd topics in Apple Talk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Topicstarter
Is het niet handig om een extra (tijdelijk) topic te starten:
"Post hier de levertijd van de iPhone"
(of zoiets)

50% van de post's in de 2 iPhone 3G draadjes gaat over de levertijd, beschikbaarheid bij de belco's en aantal geleverd.
De aantallen post zijn zo hoog, dat dit ook het "Levertijd van Apple producten" draadje vervuild als je dit hier stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

weeraanmelden schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:12:
De aantallen post zijn zo hoog, dat dit ook het "Levertijd van Apple producten" draadje vervuild als je dit hier stopt.
Ik blijf me er uberhaupt over verbazen dat er levertijdtopics mogen zijn (niet alleen in Apple, maar ook in CSL bijvoorbeeld). Het is alleen maar gebakken lucht en geblaat welke op dat moment misschien zinvol is voor een enkeling, maar geen enkele bijdrage levert aan een knowledgebase, en eigenlijk nog veel lager niveau is dan boodschappenlijstjes.

Persoonlijk zie ik niet hoe je een levertijdtopic nog verder kunt vervuilen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doorgaans worden dit soort dingen op lokaal niveau beslist. Met andere woorden, ik denk dat het het makkelijkst is als je je tot de APL-mods richt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eens met beide heren :P

Apple Talk Feedback is misschien handiger.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.