Ik heb vorige week een brief op de post gedaan naar Orange toe voor het stop zetten van mijn abonnment. Inmiddels heb ik een brief ontvangen dat het akkoord is en de opzegtermijn ingaat op 16 juli ! De dag dat blijkbaar de brief op de klanteservice was, dus blijkbaar een week onderweg is geweest. Nu staat er in de brief ook nog eens dat ik in oktober een volledige bundel moet betalen en om mij tegemoet te komen, hebben ze de afsluitdatum gerekt naar 2 november.
Dit kan toch niet zomaar? Als je een nieuwe abonnement afsluit, dan betaal je toch ook maar een halve maand? Ik zie in de algemene voorwaarden ook niks staan, dat je de laatste maand volledig af moet ronden.
overigens heb ik google en mijn contract al afgezocht, maar het antwoord niet kunnen vinden.
De klantenservice kon me ook geen fatsoenlijk antwoord geven, alleen dat dit de regels zijn.
Dit kan toch niet zomaar? Als je een nieuwe abonnement afsluit, dan betaal je toch ook maar een halve maand? Ik zie in de algemene voorwaarden ook niks staan, dat je de laatste maand volledig af moet ronden.
overigens heb ik google en mijn contract al afgezocht, maar het antwoord niet kunnen vinden.
De klantenservice kon me ook geen fatsoenlijk antwoord geven, alleen dat dit de regels zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 18-07-2008 09:56 ]