Ik heb momenteel een probleem met het afsluiten van mijn pc. Wanneer ik mijn pc afsluit dan sluit vista perfect af maar dan blijven alle fans nog draaien inclusief die van mijn videokaart. Dan moet ik achteraf de pc afsluiten met de powerknop van de kast waarna er een rare fluittoon volgt tijdens het afsluiten.
Dit is mijn huidige configuratie:
Windows Vista SP1 NL
Intel Q6600 + Scythe Mugen Cooling
2Gb Ram Kingston HyperX 1066 DDR2
WD 150Gb Raptor sata
WD 750Gb sata
Plextor PX-810SA DVD writer sata
Sony DRU-710A DVD writer ata
PNY 8800GTX Ultra 786MB
Gigabyte Mobo GA-P35C-DS3R rev. 1.1
Voeding Corsair HX620W
Antec Performance one P182 3 fans
Alles wat maar een fan is aan mijn pc blijft draaien. Voor de rest is deze stabiel.
Ik heb al geprobeerd een bios upgrade te doen maar dit lukt niet via Gigabyte's @BIOS.
Heb al vanalles geprobeerd om achter de oorzaak te komen maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Het heeft allemaal gewerkt totdat ik de nieuwe plextor dvd writer er in geinstalleerd heb. PC is zelf in elkaar gestoken.
Alvast bedankt voor de tips.
mvg
Jumpy007
Dit is mijn huidige configuratie:
Windows Vista SP1 NL
Intel Q6600 + Scythe Mugen Cooling
2Gb Ram Kingston HyperX 1066 DDR2
WD 150Gb Raptor sata
WD 750Gb sata
Plextor PX-810SA DVD writer sata
Sony DRU-710A DVD writer ata
PNY 8800GTX Ultra 786MB
Gigabyte Mobo GA-P35C-DS3R rev. 1.1
Voeding Corsair HX620W
Antec Performance one P182 3 fans
Alles wat maar een fan is aan mijn pc blijft draaien. Voor de rest is deze stabiel.
Ik heb al geprobeerd een bios upgrade te doen maar dit lukt niet via Gigabyte's @BIOS.
Heb al vanalles geprobeerd om achter de oorzaak te komen maar niets heeft tot nu toe geholpen.
Het heeft allemaal gewerkt totdat ik de nieuwe plextor dvd writer er in geinstalleerd heb. PC is zelf in elkaar gestoken.
Alvast bedankt voor de tips.
mvg
Jumpy007
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 10:37 ]