Qli-max schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:27:
Ik heb hem net besteld voor mijn samsung omnia met 20% korting (gewoon in google 'zagg discount')....
Ik zal even posten wanneer ik het binnen heb voor de mensen die vragen om levertijd (ik heb de gratis verzending gekozen, dus de site meldt 6-9 werkdagen).
Goed had hem dus woensdag 25-02-2009 besteld om 10.44 uur. Kreeg hem vandaag zaterdag 07-03-2009 om 09.30 uur binnen (via de tnt). Dit betekend dus 7 werkdagen en 3 weekenddagen levertijd. Precies zoals de site aangaf voor gratis verzending. Ben trouwens niet te spreken over de verpakking. Dit was een doos, drie maal zo groot als het doosje van de invisible shield, kortom het rammelde als een gek. Verder was de doos ook hier en daar flink ingedeukt.
Het bevestigen van de shield op mijn omnia was niet heel makkelijk, echt even een precies werkje waarbij ik verschrikkelijk moest oppassen om de shield niet aan de binnenkant te bevuilen.
De beschrijving hoe de shield te plaatsen was op zich okee, al moet je wel zelf een beetje uitvogelen waar welk deel van de shield moet (de shield bestaat namelijk uit allemaal stukken, het 'uitvogelen' is overigens geen rocket sience ofzo). Wat wel irritant is, is dat niet beschreven staat met welk stuk je het beste kunt beginnen. De stukken moeten namelijk uiteindelijk op elkaar aan sluiten en de kans bestaat dat je aan het einde overlap krijgt.
De shield trekt inmiddels (2 uur verder) mooi strak, ondanks de irritante bevestiging ben ik er toch wel blij mee. Mocht ik nog van mening veranderen laat ik het wel weten.