... gebruikt fototoestel om foto's te maken ...
Ik heb mijn order vandaag toegekregen.EN-IS schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:45:
[...]
Hier zelfde verhaal, ik heb tot op heden nog geen bericht, mijn GelaSkin die ik een dag eerder had besteld, is al op de post gedaan... vreemd...
Het doosje waar de folie inzit was echter vrij doorweekt, maar op het eerste zicht is er niks aan te merken aan de folie zelf
Oeeehh, das balen, lekker weer in Nederland, zelf je post heeft er last vanDen Deze schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:39:
[...]
Ik heb mijn order vandaag toegekregen.
Het doosje waar de folie inzit was echter vrij doorweekt, maar op het eerste zicht is er niks aan te merken aan de folie zelf
Ik heb vandaag alsnog $1,85 korting ontvangen omdat het al een week op 'still in process' stond, vond het vreemd, maar goed, ze hebben het gisteren op de post gedaan.
Hoe lang heeft je pakketje erover gedaan?
En was een verzending naar België ^^
Pakket is goed toegekomen, maar toen ik alles openmaakte toen voelde ik zo'n nat karton (voor de helft nog doorweekt) en dacht ik dat het flesje (van die spray) was uitgelopen.
Blijkbaar is het enkel water. Dit flesje is maar voor de helft gevuld, dat klopt toch neem ik aan?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
These discount codes expire in 7 days, so notify your friends today!
zbdaj2z3
z6dajw9w
c7n1jnbab *
Congratulations, your discount code is for 50% off products on ZAGG.com only (Not all products are eligible for discounts and promotions including the ZAGGmate). You can use your discount code one time during checkout before December 31st, 2010. Your discount code is good for up to 3 items only. If you can't use your discount code why not share it with family, friends, Facebook or Twitter?
cn7spsz4d *
Be sure to tell your friends and family so they can have a chance to win.
Doe er je voordeel mee
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
c7njjdf4n *
Congratulations, your discount code is for 40% off products on ZAGG.com only (Not all products are eligible for discounts and promotions including the ZAGGmate). You can use your discount code one time during checkout before December 31st, 2010. Your discount code is good for up to 3 items only. If you can't use your discount code why not share it with family, friends, Facebook or Twitter?
cn8d74asa *
Succes ermee
cnj64jwna *
enjoy!
Verwijderd
Degene van Blaizer is blijkbaar al gebruikt.
Edit: Heb er eentje gevonden,
Voor de volgende:
cnjbdnwsp
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 21:38 ]
c7jz9jwnp *
z6sz1azw
z6szpa9p
Verwijderd
z6swjbnj
z6swjbnn
Geldig tot 28 jan 2011
zb3wfs4a
z6sw0sas
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
zb2jz6b4
z6wjzb63
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Room42 op 30-01-2011 17:59 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Tja dan zoek je het ook op héVerwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:04:
Zou kunnen. Maar ik had het probleem aan de voor- en achterkant. Ik denk dat de hitte het probleem was. 30 graden, hoge luchtvochtigheid en twee telefoons in een broekzak die tegen elkaar aanschuren...
We are happy to offer you a pair of 25% off one-time-use discount codes to share with two very special people in your life.
z6w4sna0
zb24sns9
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on February 17th,
iemand nog een code?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Zelfde verhaal hier...djpdjpnl schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:38:
Heb hier helaas ook last van dat de achterkant loslaat. Heb een mail gestuurd en voor vervanging moet je 'm op eigen kosten opsturen, sturen zij na betaling van verzendkosten vervanging op en al die tijd zit je dus zonder screenprotector. Plus het risico dat ie niet (binnen 60 dagen) aankomt en je dus geld hebt weggegooid.Als ik dat geweten had van te voren....
Heb je hem wel lang genoeg laten drogen na het aanbrengen? De meeste mensen gebruiken hem na een aantal uren alweer. Ze raden minimaal 24 uur niet gebruiken aan. Dat is bij een telefoon soms moeilijk, maar pak dan ergens een oude vandaan.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 18:04:
Zou kunnen. Maar ik had het probleem aan de voor- en achterkant. Ik denk dat de hitte het probleem was. 30 graden, hoge luchtvochtigheid en twee telefoons in een broekzak die tegen elkaar aanschuren...
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
zb2sfdzp
zbw3fd9f
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on February 19th, 2011 at Midnight MST (GMT -0700).
z61a3wwb
zbpaswwd
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
zdb6sw3p
zd663wsw
zd7sfpb4
zd7sfp6d
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
zdnnapdj
zdn74pdz
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
indien gebruik zou een bedankje niet misstaan
zdnzw4wf
zdnzwawp
zdzwsa0b
zdzws4fb
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
En een Trabant lijkt ook op een Mercedes, maar er zit nog steeds voldoende verschil tussen om een hogere prijs te rechtvaardigen.donny_p schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:30:
Waarom niet bestellen bij Gadgetshieldz.com? Bijna identiek product en kost maar een paar dollar + gratis verzenden.
edit: nvm, gebruik wel gewoon de generieke 20% code (ZAGG20)
[ Voor 20% gewijzigd door YbonG op 27-05-2011 13:29 ]
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Iemand een code van >20% ?
[ Voor 28% gewijzigd door theRedDevilNL op 01-07-2011 22:56 ]
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
yjfdpfwz
y8fdpfs0
Enjoy!
dankje had 13 dollar nog wat kortingMasterMaceMichu schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:09:
25% korting, tot 8 juli:
yjfdpfwz
y8fdpfs0
Enjoy!
voor 3 toestellen besteld
yjfanp7n
yjfa71nj
Thanks MasterMaceMichu! Dankzij je 2e code heb ik de verzendkosten weer gratis!MasterMaceMichu schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:09:
25% korting, tot 8 juli:
yjfdpfwz
y8fdpfs0
Enjoy!
[ Voor 3% gewijzigd door More-Is op 05-07-2011 03:20 ]
Thanks jeroen__online! Kwam er net achter dat ik ook nog een SP voor m'n oude phone nodig had... Dus heb een van jouw codes gebruikt.jeroen__online schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:13:
Hier nog twee codes voor 25%, geldig t/m 6 juli:
yjfanp7n
yjfa71nj
yjf6z3bf
geldig tot de 20ste
Deze zijn natuurlijk voor jullie! Veel plezier er mee.
yjf7ffsd
y8f7ff3b
y8f7ff3n
yjf7f0sj
All codes expire on July 20th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
yjfn2sf0
y8fnwsfp
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on July 21st, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
y8fnabzj
expires on July 22nd, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600)
Kopen, kopen, kopen....
y8fjws6d
y8fjw3bb
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on July 26th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
[ Voor 72% gewijzigd door YbonG op 28-07-2011 13:46 ]
Verwijderd
yjpsffw3
y81sf0wa
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on August 23rd, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
yjpdpz9b
yjpdpzzn
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on September 6th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
............................
Verwijderd
We are happy to offer you a pair of 25% off one-time-use discount
yjp6dsnd
y81bdsnb
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on September 15th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
[ Voor 10% gewijzigd door Rick-Jan op 09-09-2011 20:59 . Reden: nog 1 over ;) ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
y8pbzwnb
yjp6zw7n
Nog 7 dagen geldig vanaf vandaag.
Ik ben niet lui. Ik bespaar energie
yjp7f4bd
yjpnfa66
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Maximum Coverage for $24.99
Full Body Easy Install for $24.99
de prijs is hetzelfde, alleen bij maximum heb je meer parts? is dat niet irritant?
maximum heb je ook de bovenkant enzo, moelijker om aan te brengen, heeel irritant. maar als het zit, top!Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:39:
Heeft iemand nog codes? en wat is beter ?
Maximum Coverage for $24.99
Full Body Easy Install for $24.99
de prijs is hetzelfde, alleen bij maximum heb je meer parts? is dat niet irritant?
Verwijderd
gewoon hetzelfde volgens mij, ligt eraan of je complete bescherming met wat meer gepriegel wil, of minder maar wel zo geinstalleerd.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:51:
ja maar de prijs is hetzelfde... kan ik dan net zo goed maximum halen en alleen de voorkant en achterkant aanbrengen? of is de achterkant ook weer kleiner ofzo?
waarom gewoon niet neer zettenRick-Jan schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:48:
heb nog 1 25% code, graag even dm!
als die gebuikt is word het wel gemeld lijkt me maar goed
Verwijderd
y8wwbppw
y8wwb1p3
This is a limited time offer, it expires on October 25th
Bedankt voor de code! Een mooie Full Body protection kit komt mijn kant op voor mijn toekomstige iPhone 4S:)Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:28:
We are happy to offer you a pair of 25% off one-time-use discount codes
y8wwbppw
y8wwb1p3
Thanx voor de code, scheelt toch weer 6$ op de order!Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:28:
We are happy to offer you a pair of 25% off one-time-use discount codes
y8wwbppw
y8wwb1p3
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik wil ff een front shield voor mn nieuwe 4S.
De front shield of de iPhone 4 zit er na een jaar nog perfect op, enorme aanrader!
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Cozm0 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:17:
Heeft er nog iemand een fijne 25-50% code toevallig?
Ik wil ff een front shield voor mn nieuwe 4S.
De front shield of de iPhone 4 zit er na een jaar nog perfect op, enorme aanrader!
Wat zullen jullie me dankbaar zijn;) Enjoy! 25% korting t/m 3 november.Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:18:
heeft er nog iemand een werkende code? bedankt!
ozpawnas
ozpaw7a4
Verwijderd
TOP, thanks!Appletje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:54:
[...]
[...]
Wat zullen jullie me dankbaar zijn;) Enjoy! 25% korting t/m 3 november.
ozpawnas
ozpaw7a4
ozpdp4bp
ozpd14bw
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on November 7th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Zelfde vraag, was voornemens er een Brando op te plakken...kecnme schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:19:
Wat is er zo bijzonder aan deze screenprotectors als ik vragen mag?
ozpdfdfp
ozpdfdfw
ozpds4dp
ozpd3adw
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on November 8th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
Mij bevallen ze prima, om een paar redenen:Mini Poeper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:51:
[...]
Zelfde vraag, was voornemens er een Brando op te plakken...
- plakken bijzonder goed
- m'n telefoon wordt er lekker stroef van (veel grip; valt dus bv niet meer zomaar van de leuning van de bank)
- krassen hebben geen kans op het scherm, ik doe gerust m'n zakmes en sleutels in dezelfde jas- of broekzak
- shields die ik bij anderen zie, bieden deze voordelen minder of niet
[ Voor 61% gewijzigd door reiker op 02-11-2011 17:55 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
dank. heb er eentje besteld, mijn brando heeft wat luchtbelletjes, ben benieuwd of deze beter zit. als ik een kortingscode krijg zal ik hem posten.reiker schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:50:
ozpds4dp
ozpd3adw
This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on November 8th, 2011 at Midnight MDT (GMT -0600).
[...]
Mij bevallen ze prima, om een paar redenen:Mensen die mijn iPhone vasthebben vragen steevast wat voor protector ik erop heb, om er vervolgens ook een aan te schaffen
- plakken bijzonder goed
- m'n telefoon wordt er lekker stroef van (veel grip; valt dus bv niet meer zomaar van de leuning van de bank)
- krassen hebben geen kans op het scherm, ik doe gerust m'n zakmes en sleutels in dezelfde jas- of broekzak
- shields die ik bij anderen zie, bieden deze voordelen minder of niet
Verwijderd
ozpbsaz4
Gisteren binnen gekregen. 7 dagen geldig, dus nog houdbaar tot en met 12 november.
Have fun
ozpnfn63
ozpnfnba
Deze codes verlopen op 16 November.
Enjoy!