Tweakblogs is niet gratis!

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 19:05
Tweakblogs.net is de gratis blogservice van Tweakers.net, beschikbaar voor abonnees met een Full Abonnement. Klik hier om je aan te melden voor een eigen weblog.
Een abonnement voor tweakers kost geld (ook al zou het maar 1 cent zijn) en daarmee tweakblogs dus ook en is dus niet gratis!

Om maar even de volgende vergelijking te maken:
"Ik geef jou gratis een miljoen euro als jij mij 10 miljoen euro geeft" - is toch ook niet echt gratis..
Volgens tweakers krijg jij dus een miljoen, maar je ben toch wel 9 miljoen armer dan voordat je het had gekregen..

Volgens mij doen jullie koppelverkoop met tweakblogs wat volgens mij niet eens mag.

Wees een nette site zoals de rest van tweakers is en pas dat aan.

Btw. ik wil helemaal geen tweakblobs account.. wou het alleen maar even duidelijk maken dat wat er nu staat gewoon niet klopt.

btw2 ik kon geen geschiktere plek vinden om dit te posten.. niet 1 categorie op get heeft iets met "tweakblogs"

[ Voor 6% gewijzigd door markg85 op 18-07-2008 02:30 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 19:05
Ja en dat topic is dichtgegooit zonder dat het is aangepast.
Al is het wel leuk dat het ooit dus wel echt "gratis" zal zijn.

Welke software gebruikt tweakblogs eigenlijk onder de motorkap? gewoon wordpress? of een door tweakers zelf geschreven pakket?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Airmiles zijn ook gratis. Je moet echter wel eerst iets kopen om ze te krijgen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:30
Tweakblogs.net is een gratis blogservice van Tweakers.net, beschikbaar voor abonnees met een Full Abonnement. Klik hier om je aan te melden voor een eigen weblog.
Als je het woordje 'gratis' weghaalt, dan dekt dat veel beter de lading.
Strikt genomen is die blog inderdaad niet gratis, maar een extra feature van mensen met een Full Abonnement.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:06

Twazerty

AVCHDCoder developer

Of als je de zin omdraaid. Mensen met een full abonnement kunnen gebruik maken van de gratis tweakblogs.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb me er totaal niet in verdiept, dus eigenlijk is misschien ook mijn reactie ongegrond maar...

"Tweakblogs.net is een gratis blogservice van Tweakers.net, beschikbaar voor abonnees met een Full Abonnement."

Het woordje gratis zou alleen iets aan waarde toevoegen (in de zin) mits de blogservice ook beschikaarbaar is voor t.net Free mensen, maar daar dus wel een geldbedrag tegenover staat wil men kunnen bloggen. Kan een t.net Free'er zowiezo nooit bloggen, ook niet als daar geld tegenover staat, dan kun je het woordje gratis inderdaad gewoon weglaten.

Naja... mijn mening :P

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

markg85 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:46:
Ja en dat topic is dichtgegooit zonder dat het is aangepast.
Het was wel aangepast, want nu staat er dat je een abo nodig hebt ;)
Maar je krijgt de weblog gratis _bij_ een full abo, en om dat nu meteen koppelverkoop te noemen 8)7 Koppelverkoop zou zijn als je min of meer verplicht bent om een product (bij een ander) af te nemen, wat hier dus niet het geval is, het is momenteel gewoon een extra'tje voor de fullabo's :)
Welke software gebruikt tweakblogs eigenlijk onder de motorkap? gewoon wordpress? of een door tweakers zelf geschreven pakket?
homemade, wordpress is voor losers :+ O-)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

markg85 schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 02:29:
[...]
Een abonnement voor tweakers kost geld (ook al zou het maar 1 cent zijn) en daarmee tweakblogs dus ook en is dus niet gratis!

Om maar even de volgende vergelijking te maken:
"Ik geef jou gratis een miljoen euro als jij mij 10 miljoen euro geeft" - is toch ook niet echt gratis..
Volgens tweakers krijg jij dus een miljoen, maar je ben toch wel 9 miljoen armer dan voordat je het had gekregen..
Jawel, het is wel gratis. Voor Full abonnee's. Wat er ook netjes staat :)
Misschien zou de zin wat vloeiender lopen door de komma weg te halen, maar de strekking blijft hetzelfde. Het is gratis voor Full abonnees. (Tweakblogs.net is de gratis blogservice van Tweakers.net beschikbaar voor abonnees met een Full Abonnement. ipv Tweakblogs.net is de gratis blogservice van Tweakers.net, beschikbaar voor abonnees met een Full Abonnement.)
Volgens mij doen jullie koppelverkoop met tweakblogs wat volgens mij niet eens mag.
Oh noes, bel Radar/Kassa/Consumentenbond!!!11
Koppelverkoop zou het zijn als je bij het afsluiten van een Full abbo, verplicht zou worden ook de tweakblogs aan te schaffen. Maar dán zouden ze ook niet gratis zijn :P

kop·pel·ver·koop (dem)
1 verkoop waarbij de koper van een artikel verplicht is ook een ander artikel te kopen
Erkens schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 06:07:
[...]

homemade, wordpress is voor losers :+ O-)
Zeg Erkens, is de T.net FP al geupdate naar WordPress 2.6? :P :+

[ Voor 7% gewijzigd door r0b op 18-07-2008 07:23 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 19:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik denk dat als Tweakblogs echt gratis zou worden het gelijk een stuk minder "leuk" gaat worden omdat iedereen dan allerlei onzin verhalen gaat ophangen en er dus niks meer gelezen gaat worden. Ook is het natuurlijk niet eerlijk tegenover de huidige abonnees die wellicht als 1 van de redenen een abo hebben genomen speciaal voor de blogfunctie.

Ik weet of het echt gratis gaat worden, maar indien er plannen zijn zou ik zulke zaken zeker in overweging nemen.

Twitter

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Koppelverkoop? :D Volgens mij heb je de definitie daarvan verkeerd begrepen :)

Verder, tis maar een simpel tekstje en wij vinden hem prima ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.