Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Outlook 2007 wordt niet geindexeerd*

Pagina: 1
Acties:

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:04
Ik heb hier een Vista 32 installatie en kan de zoekfunctie in Outlook 2007 niet gebruiken. Als ik op keywords zoek die absoluut aanwezig zijn dan wordt er niets gevonden.

Als ik via extra --> opties --> zoekopties --> berichten in deze gegevensbestanden mijn .Pst (persoonlijke mappen) uitvink, krijg ik soms een zoek resultaat maar meestal helemaal niets met dezelfde query. Als ik het aanvink krijg ik helemaal nooit een resultaat.

Ik heb de search index meerdere malen opnieuw opgebouwd. Een repair install van office gedaan. En office index optie uit en aan gezet. Geen resultaat.

In de windows logboeken kom ik de volgende twee meldingen tegen:
als ik Oultook start
code:
1
Outlook Search heeft een fout aangetroffen en de indexering voor archief C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst tijdelijk uitgeschakeld (fout=0x00000001).

Als ik de search index rebuild
code:
1
2
3
4
5
6
Er kan geen toegang worden verkregen tot de inhoudsbron <mapi://{s-1-5-21-2474543622-1315698950-1681580301-1000}/>.

Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex

Details:
    Er is een serverfout opgetreden. Controleer of de server beschikbaar is.   (0x80041206)

De gebruikte PST is overigens een geïmporteerd bestand uit een vorige installatie.

Na wat zoekwerk blijken er meer mensen het probleem te hebben maar dat werd uiteindelijk opgelost door de stappen die ik boven heb beschreven. Bij mij helaas niet. Iemand nog een troubleshooting stap die ik heb gemist?

Heb dit in Windows Clients gepost en niet in Officesuites omdat ik het idee heb dat het een probleem is met de search indexer.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Polster schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:36:
Heb dit in Windows Clients gepost en niet in Officesuites omdat ik het idee heb dat het een probleem is met de search indexer.
Dan zet ik alsnog het OS in je topictitel :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Polster
Schopje

• Nammy
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-10-2015
Ik heb een dergelijk probleem gehad met Outlook 2007.
De oplossing vond ik door naar 'Opties voor indexeren' / 'Geavanceerde opties' / 'Bestandstypen' te gaan. Zoek vervolgens het type 'pst' op en zorg dat deze is aangevinkt en dat 'Eigenschappen en inhoud van het bestand indexeren' onderaan in het venster aanstaat.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• Polster
^^^Ah tanks, dit lijkt er meer op. PST was inderdaad uitgevinkt. Als ik nu ga zoeken krijg ik nog altijd geen resultaat maar hij geeft wel de melding dat de resultaten onvolledig zijn omdat nog niet alles is geïndexeerd. Even wachten dus na een paar uur idle of het probleem echt opgelost is.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Probeer eens Windows Desktop search 4.0 te installeren :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Pagina: 1