Ik heb hier een Vista 32 installatie en kan de zoekfunctie in Outlook 2007 niet gebruiken. Als ik op keywords zoek die absoluut aanwezig zijn dan wordt er niets gevonden.
Als ik via extra --> opties --> zoekopties --> berichten in deze gegevensbestanden mijn .Pst (persoonlijke mappen) uitvink, krijg ik soms een zoek resultaat maar meestal helemaal niets met dezelfde query. Als ik het aanvink krijg ik helemaal nooit een resultaat.
Ik heb de search index meerdere malen opnieuw opgebouwd. Een repair install van office gedaan. En office index optie uit en aan gezet. Geen resultaat.
In de windows logboeken kom ik de volgende twee meldingen tegen:
als ik Oultook start
Als ik de search index rebuild
De gebruikte PST is overigens een geïmporteerd bestand uit een vorige installatie.
Na wat zoekwerk blijken er meer mensen het probleem te hebben maar dat werd uiteindelijk opgelost door de stappen die ik boven heb beschreven. Bij mij helaas niet. Iemand nog een troubleshooting stap die ik heb gemist?
Heb dit in Windows Clients gepost en niet in Officesuites omdat ik het idee heb dat het een probleem is met de search indexer.
Als ik via extra --> opties --> zoekopties --> berichten in deze gegevensbestanden mijn .Pst (persoonlijke mappen) uitvink, krijg ik soms een zoek resultaat maar meestal helemaal niets met dezelfde query. Als ik het aanvink krijg ik helemaal nooit een resultaat.
Ik heb de search index meerdere malen opnieuw opgebouwd. Een repair install van office gedaan. En office index optie uit en aan gezet. Geen resultaat.
In de windows logboeken kom ik de volgende twee meldingen tegen:
als ik Oultook start
code:
1
| Outlook Search heeft een fout aangetroffen en de indexering voor archief C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst tijdelijk uitgeschakeld (fout=0x00000001). |
Als ik de search index rebuild
code:
1
2
3
4
5
6
| Er kan geen toegang worden verkregen tot de inhoudsbron <mapi://{s-1-5-21-2474543622-1315698950-1681580301-1000}/>.
Context: toepassing Windows, catalogus SystemIndex
Details:
Er is een serverfout opgetreden. Controleer of de server beschikbaar is. (0x80041206) |
De gebruikte PST is overigens een geïmporteerd bestand uit een vorige installatie.
Na wat zoekwerk blijken er meer mensen het probleem te hebben maar dat werd uiteindelijk opgelost door de stappen die ik boven heb beschreven. Bij mij helaas niet. Iemand nog een troubleshooting stap die ik heb gemist?
Heb dit in Windows Clients gepost en niet in Officesuites omdat ik het idee heb dat het een probleem is met de search indexer.