Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je het smsgeluid kan veranderen naar een eigen geluid. :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:31
laat maar

[ Voor 77% gewijzigd door Vunzz op 17-07-2008 23:11 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:15

Zerora

Ik Henk 'm!

RJV ToneSetter is precies het tooltje dat jij nodig hebt. :) Werkt zover ik weet met iedere Windows based phone en doet precies datgene wat jij zoekt en nog meer.

[ Voor 22% gewijzigd door Zerora op 17-07-2008 23:10 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Hahahaa, welke telefoon? Misschien welke PDA omdat je het in de WBM & PDA plaatst? En een eigen geluid.., hoe moet ik dat zien een mp3tje?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoi Artemis,

Hier op GoT verwachten we van onze gebruikers een heldere topic start en een aardig portie eigen inzet. Als we elkaar willen helpen dan moeten we een heldere vraag formuleren voor onze mede forum gangers zodat zij jou vraag gericht kunnen beantwoorden. Aangezien jou eerste post hieraan niet voldoet gooi ik deze dicht omdat wij niet weten met welk toestel jij zit en waar het precies aan schort.

Ik zou je vriendelijk willen vragen om eerst even Windows Based Mobiles & PDA's Beleid dit door te lezen alvorens je een nieuw topic opent. Zo kunnen wij je beter helpen en heb jij een sneller antwoord op je vraag.

Veel plezier op Gathering of Tweakers!

Dit topic is gesloten.