Probleem 1
Wat is het probleem?:
Via Xbox live krijg ik steeds de melding dat mijn NAT op moderate staat, dit belemmerd optimaal online gamen.
Welke provider?:
KPN planet
Wat voor soort?:
ADSL
Werk je net ICS?: JA
Welke Firewall heb je?:
Windows Standaard
Welk merk router heb je?: E-TECH
Welk router type?: ADWG03 Wireless adsl2 + router
Hoe is je xbox aangesloten?:
Mijn Xbox is met draad verbonden met mijn PC die op zijn beurt verbonden is met een draadloos netwerk. Bij internet instellingen heb ik ingesteld: andere netwerkgebruikers mogen via deze PC verbinding maken met internet.
Wat is de exacte foutmelding?:
NAT: moderate
Wat heb ik zelf al opgezocht:
http://www.portforward.co.../ADWG03/Xbox_Live_360.htm
Probleem 2
Bij het downloaden van een demo via xbox live verschijnt overigens ook een fout:
STATUS CODE: 80070003
Even googlen: schijnt te liggen aan een volle harde schijf maar niets is minder waar: 10,8GB vrij.
Het probleem deed zich voor toen mijn 1 maand gratis gold abo overging in een silver abo, vervolgens heb ik de boel weer betaald overgezet naar gold alleen kan ik niks meer downloaden. Erg vervelend. Wie helpt mij uit de brand? Hebben de beide problemen misschien iets met elkaar te maken?
Wat is het probleem?:
Via Xbox live krijg ik steeds de melding dat mijn NAT op moderate staat, dit belemmerd optimaal online gamen.
Welke provider?:
KPN planet
Wat voor soort?:
ADSL
Werk je net ICS?: JA
Welke Firewall heb je?:
Windows Standaard
Welk merk router heb je?: E-TECH
Welk router type?: ADWG03 Wireless adsl2 + router
Hoe is je xbox aangesloten?:
Mijn Xbox is met draad verbonden met mijn PC die op zijn beurt verbonden is met een draadloos netwerk. Bij internet instellingen heb ik ingesteld: andere netwerkgebruikers mogen via deze PC verbinding maken met internet.
Wat is de exacte foutmelding?:
NAT: moderate
Wat heb ik zelf al opgezocht:
http://www.portforward.co.../ADWG03/Xbox_Live_360.htm
Probleem 2
Bij het downloaden van een demo via xbox live verschijnt overigens ook een fout:
STATUS CODE: 80070003
Even googlen: schijnt te liggen aan een volle harde schijf maar niets is minder waar: 10,8GB vrij.
Het probleem deed zich voor toen mijn 1 maand gratis gold abo overging in een silver abo, vervolgens heb ik de boel weer betaald overgezet naar gold alleen kan ik niks meer downloaden. Erg vervelend. Wie helpt mij uit de brand? Hebben de beide problemen misschien iets met elkaar te maken?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 23:07 ]