Toon posts:

T-mobile Iphone abbo met ander toestel gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 22:30
Ik wil graag het iphone abbo gebruiken met een andere telefoon. Omdat je onbeperkt snel internet hebt en niemand een vergelijkbaar iets heeft, wou ik de iphone komen en dan die sim in me HTC stoppen. Is dit op een manier gelocked ? Want las wel iets over dat je imei nummer wordt gecontroleerd.

PSN: speedrazor3

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-03 13:57
Eventueel kun je naar het Vodafone Super SIM only abo voor iPhone-gebruikers kijken, dat begint bij 13,50€ per maand ;)

Alleen weet ik dan niet of het daar ook gekoppeld is.

• Zonereaver
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:38
Dutch_Razor schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:43:
Eventueel kun je naar het Vodafone Super SIM only abo voor iPhone-gebruikers kijken, dat begint bij 13,50€ per maand ;)

Alleen weet ik dan niet of het daar ook gekoppeld is.
Bij vodafone Super Sim only abo staat in de voorwaarden dat dit wordt omgezet naar een normaal sim only abo als je dit 2 keer in een periode van XX dagen met een ander IMEI dan dat van je iphone gebruikt.

• Vaporized
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-03 13:23
@Zonereaver

Uit welke bron heb je die informatie als ik mag vragen ?

[Voor 12% gewijzigd door Vaporized op 18-07-2008 15:48]

Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-03 13:57
Ah da's jammer, positieve iPhone discriminatie? :P

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01
Vaporized schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:47:
@Zonereaver

Uit welke bron heb je die informatie als ik mag vragen ?
Uit de voorwaarden

Ik wil ook graag dit abonnement met een ander toestel, sterker nog, ik heb een advertentie op t.net gezet hiervoor ;)

[Voor 17% gewijzigd door DRvDijk op 18-07-2008 15:57]

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 05:59
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:53:
Ik wil graag het iphone abbo gebruiken met een andere telefoon. Omdat je onbeperkt snel internet hebt en niemand een vergelijkbaar iets heeft, wou ik de iphone komen en dan die sim in me HTC stoppen. Is dit op een manier gelocked ? Want las wel iets over dat je imei nummer wordt gecontroleerd.
als je dan een iphone "over" hebt... mag je em wel aan mijn verkopen...

maar ik kan nergens in de voorwaarden lezen dat er problemen zijn wanneer je de simkaart in een ander toestel stopt. zeker niet zo expliciet als vodafone schrijft

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 02:07
Ik hou me warm aanbevolen voor het overdragen van het I-150 contract dat ik heb afgesloten, vermits er binnenkort een werkende unlock procedure beschikbaar komt. Uiteraard met flinke subsidie waar zelfs vodafone een puntje aan kan zuigen. jw at meneer punt net.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 17:01
Je zou natuurlijk naar t-mobile.nl kunnen surfen. Daar klik je op shop, abonnementen, iPhone, voeg toe, overzicht (onder 'winkelwagentje' rechts), bestellen en de rest moet je zelf maar uitzoeken want ik heb er geen behoefte aan. Werkt niet, zie onder. Idioot.

Het aanbod van meneer hierboven is natuurlijk aantrekkelijker ;).

[Voor 5% gewijzigd door Punksmurf op 19-07-2008 00:22]

met een hamer past alles

• DRvDijk
En dan? Erachter komen dat je het abonnement niet met een ander toestel kan selecteren dan de iPhone? Nee, lekker handig :X

• Punksmurf
Je selecteert toch gewoon geen toestel? Ik krijg zo dat bestelformulier voor m'n neus in ieder geval.

edit: nvm... je krijgt een 'bestelformulier' met een mooie bestelknop, maar die bestelknop die werkt niet tot je een iPhone erbij bestelt. Ik had niet verder geprobeerd te klikken omdat ik toch zo'n abo niet hoef, ik vond een bestelknop in beeld overtuigend genoeg. Doe anders even lekker duidelijk 8)7.

Sorry voor mijn reactie dan, het is niet zo straightforward als het lijkt...

[Voor 65% gewijzigd door Punksmurf op 19-07-2008 00:22]

met een hamer past alles

• DRvDijk
Unfortunately not. Excuses vanuit mij voor de botte reactie, nogal gefrustreerd van het niet aanbieden van dat abonnement icm bijvoorbeeld een HTC TD.

Kennelijk hebben anderen het wel voor elkaar gekregen een aanbod te krijgen.. Jammer alleen dat het nu niet meer gaat. Ik heb het nagevraagd bij meerdere winkels in Utrecht eo, maar helaas.

• Punksmurf
Ik zat ook fout, dankzij die heerlijke site van TM overigens :P. Maar goed, mensen die anderen verbeteren met foute informatie zijn irritant en nu was ik zelf zo iemand dus je reactie is wat mij betreft volledig gerechtvaardigd.

Beetje jammer dat ze het niet aanbieden verder, maarja...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-05 22:30
Dan maar toch is klantenservice lastig vallen. Mijn rekening is al jaren hoog genoeg dat ze me wel een speciale aanbieding mogen doen.

PSN: speedrazor3

• Quinny
  • Laatst online: 20-04 09:37
Ik voel me door T-mobile afgezet.

Ik heb bijna 200 euro betaald voor m'n Nokia e90, daarbij betaal ik 30 euro voor m'n telefoon abbo en nog eens 10 euro voor mobiel internet.

Voor die 40 euro krijg ik nu 384 Kbit download en 32 Kbit upload.

Iemand die een iPhone met een 30 euro abbo neemt krijgt 2048 Kbit download en 384 Kbit upload gratis!
Daarnaast is die iPhone nog eens goedkoper dan mijn e90 ook...

Ik zeg: geef iedereen die voor mobiel internet betaald ook lekker die bandbreedte en maak die tarieven iets eerlijker...

[Voor 0% gewijzigd door Quinny op 21-07-2008 13:19. Reden: zie nu pas in een ander topic dat hier al nieuwsberichten e.d. over zijn geweest... heb er niets van gehoord...]

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 08:29
Quinny schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:10:
Ik voel me door T-mobile afgezet.

[...uitleg...]

Ik zeg: geef iedereen die voor mobiel internet betaald ook lekker die bandbreedte en maak die tarieven iets eerlijker...
Snap dat het flink balen is. Alleen wil ik wel even opmerken dat je het destijds een redelijk aanbod vond. Dus zul je het daar ook gewoon mee moeten doen, als T-Mobile je een speedbump geeft of iets dergelijks is dat pure service van hun.

Draai het eens om; T-Mobile: "We geven nieuwe abbo's vanaf nu een tragere verbinding voor een hogere prijs, dus jou abbo migreren we ook mee naar de trage snelheid." Waarschijnlijk was je dan helemaal woest. ;)

Ik denk dat de iPhone mensen vooral profiteren van de hype rond het toestel, een trage verbinding zou veel mensen laten afknappen. Met daarnaast nog Apple die in de onderhandelingen waarschijnlijk wel een aantal scherpe eisen heeft gesteld.

Ps. Daarnaast moet je natuurlijk ook even belminuten en dergelijke meenemen voor een eerlijke vergelijking of is het dan nog steeds zo nadelig?

[Voor 7% gewijzigd door Mac_Cain13 op 21-07-2008 13:21]

• Quinny
  • Laatst online: 20-04 09:37
Mac_Cain13 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:19:
[...]

Draai het eens om; T-Mobile: "We geven nieuwe abbo's vanaf nu een tragere verbinding voor een hogere prijs, dus jou abbo migreren we ook mee naar de trage snelheid." Waarschijnlijk was je dan helemaal woest. ;)

[...]
Been there, done that: A2000 -> UPC -> Chello (Nu alweer een tijdje over naar ADSL, kabel was niet meer vooruit te branden...)

Zie btw edit-reden in mijn vorige post. :)

Belminuten:

Flex 30; 16 cent/minuut: 187,5 minuut + 9,95 internet: 39,95
iPhone 150: 150 minuten + gratis internet: 29,95

Ik vind het nog steeds nadelig...

[Voor 14% gewijzigd door Quinny op 21-07-2008 13:28. Reden: belminuten vergelijking.]

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11-2019

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Vandaag even naar een T-Mobile shop geweest om te vragen of ik een Vario IV ook kon bestellen in combo met een I-abbo.

De beste man kon zich wel vinden in mijn klacht over de lage snelheden van PIT in vergelijking met het I-abbo en stelde een opzet als volgt voor:

Bestel de Vario IV met bijv. een Relax 150 abbo incl. PIT
zodra je door je 150 minuten heen bent, zet je je abbo over naar een I-abbo.

Dat kon volgens hem dus wel, een soort van upgraden van je abonnement. Dus wie weet, zal het nog eens navragen bij een andere vestiging als ik er aan toe kom..

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:31
Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:06:
Vandaag even naar een T-Mobile shop geweest om te vragen of ik een Vario IV ook kon bestellen in combo met een I-abbo.

De beste man kon zich wel vinden in mijn klacht over de lage snelheden van PIT in vergelijking met het I-abbo en stelde een opzet als volgt voor:

Bestel de Vario IV met bijv. een Relax 150 abbo incl. PIT
zodra je door je 150 minuten heen bent, zet je je abbo over naar een I-abbo.

Dat kon volgens hem dus wel, een soort van upgraden van je abonnement. Dus wie weet, zal het nog eens navragen bij een andere vestiging als ik er aan toe kom..
Of als je op de dag dat je abo ingaat wijzigt, hoef je zelfs niet eerst 150 minuten te verbellen volgens mij ;)

Anoniem: 170345

Ik zit te twijfelen om een iPhone bij T-Mobile te bestellen, om dan de Sim-kaart in een andere telefoon te stoppen, en de iPhone te verkopen.

Dan heb ik een abonnement van € 30 per maand, en nog wat winst op het doorverkopen van de iPhone.

Dit is toch mogelijk of niet?

Edit: ik heb T-Mobile gebeld, het is mogelijk.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 170345 op 13-08-2008 14:41]

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met dit? ik zit hier zelf ook over te denken namelijk, gezien ik nu ook 30 euro betaal voor minder SMS en een tragere dataverbinding.

Ik heb geen interesse in een iPhone, maar wel het abonnement. Iemand die dit nu al doet zonder problemen? T-Mobile geeft namelijk in de iPnone voorwaarden wel vaag wat aan over oneigenlijk gebruik.

While we're on the subject, could we change the subject now?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is het nu wel of niet mogelijk om een i-abonnement te gebruiken in een andere smartphone?

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-04 23:23
Is mogelijk, ik gebruik Android icm I-500

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Michie23 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:19:
Bedankt voor je antwoord. Gebruik je dat al lang? En heb je een iPhone erbij gehad en verkocht of heb je het abonnement zonder iPhone kunnen afsluiten?

While we're on the subject, could we change the subject now?

• founz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-05 11:20
Michie23 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:19:
Misschien een reactie op een ouder bericht, maar ik ben van plan hetzelfde te doen. Zit je abo niet gekoppeld aan je imei? Het lijkt mij niet, gezien je iphone ook binnen 2 jaar kapot kan gaan en je dan verplicht zou zijn dezelfde telefoon te kopen...

Iemand hier ervaring mee?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gunner schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:55:
Is het nu wel of niet mogelijk om een i-abonnement te gebruiken in een andere smartphone?
Ik denk het wel, wat als je iphone kapot is, en je hebt hem verzekerd bij Proassist, krijg je een leentoestel waar je de simkaart in kunt doen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee