Toon posts:

PC Freeze (vermoedelijk voeding)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem:
Na ongeveer 1 uurtje computeren loopt mijn computer vast, mijn beeldscherm gaat op stanby en muziek stopt er ook mee. Ik heb net nieuwe onderdelen in mijn computer gestopt, en mijn vader denk dat de voeding het niet aan kan. De temperaturen zijn vrij laag, dus daar lijkt mij het probleem ook niet te zitten.

Ik heb het volgende:
Voeding: 300W
2X 2 GB geheugen
2.8 ghz X2 (5400+) AMD
2 Harde schijven van 160 en 320 GB
Een simpel moederbordje: Asus M2V-MX
en een 8500 GT 256 MB
CD lezer
DvD lezer/brander

Is het te veel geworden voor mijn voeding of ligt dit probleem aan iets anders?
Alvast bedankt voor de reactie!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarschijnlijk wel, maar dat is niet goed te zeggen als je niet aangeeft welk merk voeding het is. Een Sweex van 300W is zeker te weinig, een kwaliteitsmerk kan het misschien net trekken. Ga testen en zie de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en Welke voeding heb ik nodig? Deel 20, dan kun je het verder zelf goed uitvogelen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01
je kunt gewoon opzoeken wat je onderdelen nodig hebben en zelf rekeken :)
wat belangrijk is is dat je voeding een goed merk is; goedkope voedingen leveren veel minder dan er staat.
Probeer het welke voeding heb ik nodig topic eens hier op GoT :)
en lees je logboeken evt. eens

dammit heej; te laat :D

[ Voor 5% gewijzigd door sjongenelen op 17-07-2008 20:49 ]

you had me at EHLO

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan net niet lezen welk merk het is, er zit allen wel een plakkertje op van Pentium 4 (wat een beetje irrelevant is) en hoeveel ampère het levert op welk voltage. Ik heb de topics bekeken en het lijkt mij dat een 400 wat voeding een oplossing dient, het is in ieder geval geen A merk voeding die ik nu heb en een vriend die heeft een 350 wat voeding die een iets zwaardere pc heeft, en zit daarmee op het randje.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nou probeer het dan met die voeding in jouw PC en kijk of het dan ook fout gaat...

Oslik blyat! Oslik!

• Raging_Trancer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06-2022
http://www.tigerdirect.co...pNo=3048554&sku=P450-8654

Minimum 300W voeding... Je zit zelf dus ook op het randje... :P
Pagina: 1