Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer fout

Pagina: 1
Acties:

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-11 06:41
Hallo,

Ik zit echt met een groot probleem.
Ik ben momenteel bij iemand thuis hij vroeg of ik hem kon helpen met zijn printer!
Ik dacht dat fix ik wel even maar nee hoor.

Hij heeft een Epson Stylus DX4450.
Hij geeft HELEMAAL geen zwarte inkt af. Ik dacht even de koppe reinigen of anders andere cartridge erin ( zwarte is nog niet leeg ).

Na het koppen reinigen geeft hij nog steeds GEEN zwarte inkt.
Dus ik wil graag de nieuwe cartridge erin stoppen maar ik krijg hem niet naar het midden toe om de cartridge te vervangen.

( nu heb ik de usermanual natuurlijk gelezen en daar staat in dat die pas naar het midden kan wanneer het inkt BIJNA of HELEMAAL op is, maar het inkt gaat niet op omdat er geen inkt op het blad komt. )

Alsjeblieft ik heb echt hulp nodig.

- Roel C

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:41

Lordy79

Vastberaden

Als je het probleem oplost gaat de eer natuurlijk naar GoT :P

Het lijkt erop dat de eigenaar heel lang niet geprint heeft en de print is ingedroogd. Zou dat kunnen?

Verder geen suggesties :(

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• roel17
Dat zou kunnen maar ik heb het nagevraag en iedere week wel 2 a 3 kleurplaten voor zijn kinderen. ( zwart ) kleur werkt gewoon.

Dus denk niet dat die uitgedroogd is.
Ook al is die uitgedroogd hoe krijg ik hem vervangen?

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:28

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Door veel pagina's 100% zwart te printen.

Edit:
Hoewel de inkt er niet uitkomt, word de inkt wel 'afgeboekt' in de cartridge. Na een paar pagina's denkt de printer dat de cartridge bijna leeg is en voila!

Maar dan heb je nog de verstopte kop. (denk ik...)
De kans dat je die nog 100% goed aan het printen krijgt, acht ik klein.

[ Voor 78% gewijzigd door remco_k op 17-07-2008 20:44 ]

Alles kan stuk.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gaat die cartridge niet automatisch naar het midden toe als je kap open doet? Wel stroom erop laten staan natuurlijk. :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

wanneer deed de printer het nog wel goed?

Is er iets 'bijzonders' gebeurd toen het misging?

Heb je al op google gezocht naar mensen met soortgelijke problemen die misschien wel weten hoe je de cartridge 'naar het midden' krijgt?

• roel17
Ik heb natuurlijk mijn grote vriend google al geprobeerd. Ik ga nu veel pagina's zwart maken en uitprinten. Lukt dat niet dan ga ik gewoon terug naar de winkel heb nog garantie!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Voordat je het hele apparaat inpakt: is je garantie inderdaad terugbrengen naar de winkel? Of heb je pick up en return of omruilgarantie o.i.d. ? Ik zou eerst even naar de winkel bellen want in mijn tijd als winkelemployee :P heb ik vele mensen weer naar huis moeten sturen onder het mom 'garantie wordt aan huis geleverd'.

Pagina: 1