Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] deelteken en accent circonflexe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem om een deelteken en accent circonflexe boven een bepaalde letter te krijgen in word, kladblok MAAR blijkbaar niet in het forum van tweakers :? . Ik gebruik een azerty toetsenbord en het toetsenbord staat ingesteld op 'Nederlands (België) - Belgisch (punt). Ik gebruik windows vista.

Dus als ik een deelteken wil hebben op de 'i' bv dan krijg ik: ¨¨i (waarbij ik SHIFT+'deeltekentoets' indruk en daarna de 'i').
Iemand die weet hoe ik dit probleem moet oplossen?

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:52

Sherlock

No Shit

ik heb hier een qwerty toetsenbord, maar de code voor ì is dan toch [` en i] en niet [/ en i] ?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Sherlock schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:18:
ik heb hier een qwerty toetsenbord, maar de code voor ì is dan toch [` en i] en niet \[/ en i] ?
Juist!

btw, ik heb mijn probleem opgelost door de drivers en software opnieuw te installeren. Waarschijnlijk zal er een verkeerde instelling gestaan hebben, wie zal het zeggen...

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:19:
[...]

Juist!

btw, ik heb mijn probleem opgelost door de drivers en software opnieuw te installeren. Waarschijnlijk zal er een verkeerde instelling gestaan hebben, wie zal het zeggen...
Welke drivers en welke software?

Verwijderd

Topicstarter
Welke drivers en welke software?
Wel, ik heb een logitech G11. De software heb ik manueel in apparaatbeheer verwijdert alsook de bijhorende software.

• MediQ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 12:32
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:15:
Ik gebruik een azerty toetsenbord en het toetsenbord staat ingesteld op 'Nederlands (België) - Belgisch (punt). Ik gebruik windows vista.
Je weet dat elk programma zijn eigen toetsenbord instellingen kan hebben? Daarom moet je ook bij invoertalen alle andere 'indelingen' verwijderen behalve degene die je gebruikt: Nederlands (België) - Belgisch (punt)

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/3946/clipboard01pa3.png

[ Voor 24% gewijzigd door MediQ op 16-08-2008 17:30 ]

Pagina: 1