Toon posts:

Zelfde spel op internet spelen via netwerk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben verwant fan van de westwood games :P en ik heb thuis een netwerkje met een Win2k machine en een WinME machine, kabelinternet gedeeld etc. Nu wil ik graag met twee computers tegelijkertijd hetzelfde spel spelen, zeg even Tiberian Sun Firestorm... Op dit moment kom je wel onlijn, maar 1 computer verliest connectie bij het starten :'(. Het heeft iets te maken dat het spel dezelfde poort gebruikt. Kan iemand mij helpen het werkend te krijgen?!?
Let me know please...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat is raar, want met de meeste spelletjes kan dat gewoon. Ik noem Counter-Strike, wat mijn broertje en ik samen op internet spelen. Geen probleem.

Helaas heb ik geen ervaring met Westwood games op internet, maar ik wilde even laten weten dat het in principe geen probleem moet zijn. Probeer eens wat andere spellen, dan weet je of het aan jouw spel ligt of aan iets anders.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel waar het aan ligt, namelijk aan het feit dat westwood maar gebruik maakt van 1 poort. Dit in tegenstelling tot sommige andere spellen die via verschillende poorten gebruik maakt, bv Quake III. Vraag is echter of er iemand is die weet of je een poort om kunt leggen?