Listen to the voices in your head.
Dus?
Je stopt Items in je winkelmandje en doet er verder niets mee
Een week later kijk je en zie je een grafiekje met hoeveel % de prijs van de producten is gedaald?
Een week later kijk je en zie je een grafiekje met hoeveel % de prijs van de producten is gedaald?
Whoops.Orion84 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:47:
Feature requests kan je beter aan de devvers richten. Schopje naar LD dus
Exactemento.lasharor schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:14:
Dus?
Listen to the voices in your head.
Wat is het nut daarvan dan?
En wat als je de inhoud van je winkelmandje verandert, dan moet de grafiek weer opnieuw beginnen, dus voor je uberhaupt iets te zien hebt, moet je maanden niets met je winkelmand doen..
En wat als je de inhoud van je winkelmandje verandert, dan moet de grafiek weer opnieuw beginnen, dus voor je uberhaupt iets te zien hebt, moet je maanden niets met je winkelmand doen..
Kater? Eerst water, de rest komt later
Met ^^
Gewoon zelf in Excel bijhouden?
Gewoon zelf in Excel bijhouden?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Natuurlijk nietHaan schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:42:
Wat is het nut daarvan dan?![]()
Om even een oud draadje nieuw leven in te blazen lijkt mij deze feature best wel handig. Prijzen kunnen ook stijgen namelijk.
En wat is er dan precies handig aan?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Zoals hierboven ongeveer beschreven is het handig om het prijsverloop van een bepaalde combinatie van producten te kunnen bekijken. De informatie is toch beschikbaar in de applicatie dus waarom niet gebruiken? Het geeft je overzicht als je bijvoorbeeld een set nieuwe onderdelen wil monitoren tegenover een andere combinatie bijvoorbeeld. Het geeft je op dat moment een beter beeld dan elk onderdeel afzonderlijk.Haan schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:45:
En wat is er dan precies handig aan?
Neem als voorbeeld een upgrade set voor je computer. Je hebt daarin natuurlijk meerdere keuzes, dus dan ga je upgradesetjes vergelijken, en niet de afzonderlijke producten.
Op dat moment boeit het ook geen hol dat je processor in prijs daalt als je mobo in prijs gestegen is. Prijspeil blijft gelijk. Dan is een overzicht van het verloop van de totaalprijs interessant.
Ik vind het ook een leuk idee.
Stel: je stelt jezelf een budget voor een nieuwe pc bijvoorbeeld E1000,- dan prop je voor 1300,- spul in je mandje en als je elke week je mandje in de gaten houd kom je er na een dikke maand achter dat je die nieuwe pc kan kopen. (Natuurlijk stiekem nog even kijk naar de andere producten, als een echte tweaker).
Dit kan je natuurlijk ook allemaal zelf bij gaan houden, maar daar ben ik zelf niet echt naar geneigd.
Stel: je stelt jezelf een budget voor een nieuwe pc bijvoorbeeld E1000,- dan prop je voor 1300,- spul in je mandje en als je elke week je mandje in de gaten houd kom je er na een dikke maand achter dat je die nieuwe pc kan kopen. (Natuurlijk stiekem nog even kijk naar de andere producten, als een echte tweaker).
Dit kan je natuurlijk ook allemaal zelf bij gaan houden, maar daar ben ik zelf niet echt naar geneigd.
Het is een leuk idee, maar in de praktijk zullen weinig mensen er echt naar kijken en ik gok dat het best lastig is om die grafiekjes te maken, aangezien cachen erg lastig wordt en dus zal het een flinke cpu-tijd opleveren, iets wat de servers niet leuk zullen vinden voor zo'n vrij beperkte functionaliteit.roy-t schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:50:
Ik vind het ook een leuk idee.
Maar ik kan er ook volledig naast pissen hoor.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Hum, m.i. zou het juist weer een stuk interessanter zijn dan de individuele prijswijzigingen. Daar kijk ik eerlijk gezegd nauwelijks naar. De meeste keren als ik daadwerkelijk a.d.h.v de PW iets koop is het a) een upgrade set, of b) een nieuwe pc. Dan is verloop van een totaalprijs, zoals die fanboy hierboven al aangafHooglander1 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 17:54:
[...]
Het is een leuk idee, maar in de praktijk zullen weinig mensen er echt naar kijken en ik gok dat het best lastig is om die grafiekjes te maken, aangezien cachen erg lastig wordt en dus zal het een flinke cpu-tijd opleveren, iets wat de servers niet leuk zullen vinden voor zo'n vrij beperkte functionaliteit.
...en die servers moeten ook wat te doen hebben.
Het idee is leuk, maar vooralsnog zie ik nu en in de nabije toekomst simpelweg geen mogelijkheden om tijd te besteden aan dit soort 'nice-to-have' features...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()