Ik heb de overstap gemaakt na dit systeem. Ik had wel één ding over het hoofd gezien, namelijk dat mijn vertrouwde avast anti-virus home edition het niet doet op mijn nieuw os. Ik heb dan gekeken welke anti-virussen wel werken en ik zag op de Microsoft TechNet-forums, Kaspersky Anti-Virus for Windows Server Enterprise Edition 6.0 & TrendMicro Web Security Suite 3.1 als op gegeven software. Op deze kreeg ik te lezen dat ik de Kasperksy gratis kon krijgen als shareware en niet zozeer als trialware.
Toch ben ik enigzins sceptisch aangezien de site van Kaspersky zelf, het aanbied als trialware. Wel heb ik geen licentiesleutel moeten ingeven, toch ben ik niet overtuigd. Zeker of nu de beveiliging wel op punt staat, want ik heb geen zin om heel het systeem op punt te zetten en dan zien hoe een virus het van de kaart veegt.
Wat mijn vraag dus is, of jullie het zaakje zouden vertrouwen en/of dat jullie me alternatieven zouden kunnen aanraden. Bij voorbaat dank.
Toch ben ik enigzins sceptisch aangezien de site van Kaspersky zelf, het aanbied als trialware. Wel heb ik geen licentiesleutel moeten ingeven, toch ben ik niet overtuigd. Zeker of nu de beveiliging wel op punt staat, want ik heb geen zin om heel het systeem op punt te zetten en dan zien hoe een virus het van de kaart veegt.
Wat mijn vraag dus is, of jullie het zaakje zouden vertrouwen en/of dat jullie me alternatieven zouden kunnen aanraden. Bij voorbaat dank.
[ Voor 7% gewijzigd door KS1987 op 17-07-2008 10:37 ]