[2008] Anti-virus software

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik heb de overstap gemaakt na dit systeem. Ik had wel één ding over het hoofd gezien, namelijk dat mijn vertrouwde avast anti-virus home edition het niet doet op mijn nieuw os. Ik heb dan gekeken welke anti-virussen wel werken en ik zag op de Microsoft TechNet-forums, Kaspersky Anti-Virus for Windows Server Enterprise Edition 6.0 & TrendMicro Web Security Suite 3.1 als op gegeven software. Op deze kreeg ik te lezen dat ik de Kasperksy gratis kon krijgen als shareware en niet zozeer als trialware.

Toch ben ik enigzins sceptisch aangezien de site van Kaspersky zelf, het aanbied als trialware. Wel heb ik geen licentiesleutel moeten ingeven, toch ben ik niet overtuigd. Zeker of nu de beveiliging wel op punt staat, want ik heb geen zin om heel het systeem op punt te zetten en dan zien hoe een virus het van de kaart veegt.

Wat mijn vraag dus is, of jullie het zaakje zouden vertrouwen en/of dat jullie me alternatieven zouden kunnen aanraden. Bij voorbaat dank.

[ Voor 7% gewijzigd door KS1987 op 17-07-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:35
Wat is nu eingenlijk je vraag?

Maak eerst je TS een beetje overzichtelijker en leesbaar svp.

[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 17-07-2008 10:22 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10 17:12
Waarschijnlijk ben je op zoek naar een manier om je antivirus-software te testen?

http://www.eicar.org/anti_virus_test_file.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ga je server 2008 neerzetten als server systeem? En je moet AV hebben -> dan heb je een server/netwerk editie van antivirus. Niet gratis

Ga je server 2008 misbruiken als workstation ("omdat het nieuwer is") dan kun je best een gratis AVG voor home installeren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
een willekeurige server-antivirus zal voldoen, maar dat is net als de server 2008 licentie niet gratis. Er zijn er in ieder geval zat te vinden dus ik sluit dit topic. We verwachten dat je zelf moeite doet.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.