Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OpenOffice] hoe achtergrond op scherm maar niet op print? *

Pagina: 1
Acties:

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Sinds kort print ik uit op briefpapier. Nu weet ik dat je daarvoor een sjabloon kunt maken met de juiste marges etc. Maar wat me niet lukt, is het briefpapier tonen als 'achtergrond' in het sjabloon, zonder dat dit wordt uitgeprint. Ik wil nl zien hoe mijn brief eruit komt te zien terwijl ik aan het typen ben. Maar het briefpapier is natuurlijk gewoon bij de drukker gedrukt, dus dat moet ie niet nog eens eroverheen gaan printen...

Iemand?

[ Voor 0% gewijzigd door xilent_xage op 17-07-2008 10:01 . Reden: oeps sorrie nogal onduidelijke topic titel. hoe kan ik die aanpassen? (gebruik OO2.4.1) ]

Verwijderd

je zou een scan van het briefpapier op de achtergrond kunnen plaatsen, en voor afdrukken deze achtergrond verwijderen, en de volledige actie eventueel in een (opgenomen) macro stoppen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[OpenOffice]
[topictitel] afgemaakt. Die kan je zelf overigens niet aanpassen, maar ik wel. Een volgende keer kan je via topicreport (het handje bovenin) vragen of een moderator het aanpast :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)